Skip to main content

Ik kan niet wijzigen in mijn zenderpakketten. Hij geeft aan , dat ik nog onder de bewindvoering zit. Daar ben ik sinds november 2020 vanaf. Bewindvoerder heeft in januari 2021 jullie aangeschreven. EnĀ  nog zeggen jullie , dat jullie het benodigde bewijs niet hebben. Geef mij kpn debiteuren mail maar , dan stuur ik jullie het bewijs. Net nog naar jullie gebeld. En dan hoor ik dit , dat mijn bewindvoerder weer contact met jullie moet opnemen. Jullie zijn gdv dat mijn rekening toch ook is gewijzigd. Destijds had ik geen rekening van mijn zelf. Ik hoor graag jullie antwoord. Anders kap ik bij kpn. Tis elke keer iets.

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

Hallo @SmietjeĀ zet s.v.p. in het privĆ©-deel van je profiel je relevante gegevens, zoals NAW-gegevens, de laatste 4 cijfers van je banknummer, het telefoonnummer waar je bereikbaar bent en een moderator komt hier binnenkort op terug.

Succes.

Ā 


Ik denk dat je het beste even kunt bellen met kpn.

Zie dit topic:

Ā 


Heb ik al gedaan. Bewind had het doorgeven , maar nog missen stukken. Dat snap ik niet. Bij iedereen is het goed gegaan , behalve kpn.Ā 


Dag @SmietjeĀ Welkom hier op het KPN Forum en geheel begrijpelijk dat de frustratie inmiddels flink is opgelopen. Zoals je ziet krijg je op het KPN Forum reacties van leden van de community; onze klanten, net als jij. Als moderator werk ik voor KPN en kan ik helpen waar nodig, maar zaken over bewindvoering en het afmelden daarvanĀ kan ik niet oplossen. Je zult hiervoor echt met onze financiĆ«le afdeling moeten spreken. Je bericht ze via de klantenservice (0800-0402).Ā 


Her is opgelost. Probleem lag bij kpn zelf. Stukje communicatie tussen beide groepen. Topic kan gesloten worden.


Goed om te lezen dat het opgelost is, @Smietje.Ā Ā