Skip to main content

Hallo, ik wou vandaag de zender pakket wijzigen naar ESPN compleet maar tot mijn verbazing krijg ik steeds de melding probleem met de server en ook via de app kan ik het niet wijzigen, want daar krijg ik de melding zodra ik op wijzigen klik invalid datum? Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Beste @Voetballiefhebber12 

Welke zenderpakket wil je stoppen, en heb je deze zenderpakket 1 maand? Want binnen een maand kun je de tv pakket niet stopzetten. Heb je ESPN wel kunnen activeren, of lukt dat ook niet?


Beste @Voetballiefhebber12 

Welke zenderpakket wil je stoppen, en heb je deze zenderpakket 1 maand? Want binnen een maand kun je de tv pakket niet stopzetten. Heb je ESPN wel kunnen activeren, of lukt dat ook niet?

Hallo ik heb afgelopen maand mijn mobiele abbo gekoppeld aan mijn kpn account en daar was automatisch het plus pakket aangevinkt als gratis zender pakket maar ik zou dit graag willen wijzigen in ESPN voordeel maar dat werkt dus niet. 


Beste @Voetballiefhebber12 

Welke zenderpakket wil je stoppen, en heb je deze zenderpakket 1 maand? Want binnen een maand kun je de tv pakket niet stopzetten. Heb je ESPN wel kunnen activeren, of lukt dat ook niet?

Ik heb even gekeken en inderdaad ik heb mijn mobiele abbo gekoppeld met de hussel voordeel afgelopen 15 juni dus nu begrijp ik dat ik pas vanaf deze datum het weer kan wijzigen?


Ik heb even gekeken en inderdaad ik heb mijn mobiele abbo gekoppeld met de hussel voordeel afgelopen 15 juni dus nu begrijp ik dat ik pas vanaf deze datum het weer kan wijzigen?

Inderdaad na 15 juni kun je je pakket wijzigen naar ESPN.