Skip to main content

Ik ben XS4ALL abonnee en moet nu gebruik gaan maken van de KPN-diensten. Nu kan ik dus met mijn aangemaakte KPN ID wel inloggen op de iTV app op mijn iPhone, maar als ik datzelfde doe op https://tv.kpn.com/ dan krijg ik de melding terug dat de ingevoerde gegevens onjuist zijn. Twee keer nieuw wachtwoord ingesteld, maar resultaat blijft hetzelfde. Moet zeggen dat dit geen best begin is, ik verlang nu al terug naar de probleemloze tijden en uitstekende service en kwaliteit van XS4ALL

Hallo @dijkhuiw , zie onderstaande link met uitkeg:

 


Correctie. Inlogprobleem is wellicht gevolg van het gebruik van Macpass password manager. Als ik geheel middels keyboard inlog, gaat het wel. Browser blijkt niet uit te maken. Ik gebruik dezelfde password manager op mijn iPhone voor MijnKPN en KPN iTV zonder probleem (zelfde password database dus)


Hoi @dijkhuiw . Welkom op het forum.

Correctie. Inlogprobleem is wellicht gevolg van het gebruik van Macpass password manager. Als ik geheel middels keyboard inlog, gaat het wel. Browser blijkt niet uit te maken. Ik gebruik dezelfde password manager op mijn iPhone voor MijnKPN en KPN iTV zonder probleem (zelfde password database dus)

Is het probleem daarmee opgelost?


Hoi @dijkhuiw . Welkom op het forum.

Correctie. Inlogprobleem is wellicht gevolg van het gebruik van Macpass password manager. Als ik geheel middels keyboard inlog, gaat het wel. Browser blijkt niet uit te maken. Ik gebruik dezelfde password manager op mijn iPhone voor MijnKPN en KPN iTV zonder probleem (zelfde password database dus)

Is het probleem daarmee opgelost?

Opgelost zou ik het niet willen noemen. Het blijft vreemd dat ik mijn password manager al jaren op vele tientallen websites zonder probleem gebruik om in te loggen, behalve dus nu op KPN TV online. Ik moet nu dus alleen hiervoor op andere wijze inloggen. Let wel, op mn iPhone kan ik op KPN iTV wel met diezelfde password manager inloggen. 


Je kunt zowel met KPN ID asl Abonnementsnummer inloggen. Heeft die pw manager daar misschien moeite mee?

 

 


Nope. Het lijkt erop dat het wachtwoord niet correct wordt ingevuld. Wellicht een volgspatie? Ik herhaal: automatisch invullen van user name en passwoord met  MacPass levert alleen dit probleem op in het geval van KPN TV Online.


Kan jij dat wachtwoord eens verwijderen uit die password manager en eens met het handje inloggen?


Volgens mij heb ik eerder al gemeld dat ik (in arren moede) het password maar handmatig invoer. Dat werkt wel. Automatisch laten invullen niet, kopiëren uit de password manager en plakken in het password-field ook niet.