Skip to main content
Kan ik een 3e aansluiten en werkt die ook als ik er een aanschaf van een particulier
Zo ver ik het weet niet DE DECODER staan gemeld bij KPN dús niet kopen maar U kunt wel voor 5€ per maand een huren ALS U aansluiten genoeg bandbreedte heeft 😉
Decoders zijn huur toestellen en kun je dus niet kopen of verkopen.



Elke decoder heeft een uniek Serial nummer. Dit serial nr staat geregistreerd op je abonementsnummer. Een decoder zonder bijbehorend abo werkt niet.



Als je op marktplaats dus een decoder zou kopen, dan zou die niet werken. Tenzij natuurlijk die verkoper het abonement door laat lopen en elke maand netjes betaald. Maar daar moet je maar niet vanuit gaan 😄
Hoi @Jaap2018. Ik zie dat Cornelis48 en Nick83 al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Wanneer je een extra tv-ontvanger wil aansluiten kan je één toevoegen aan het abonnement. . Als je nog andere vragen hebt, lees ik het graag.
KPN meldt mij dat een 3e decoder aanschaffen om adm redenen niet mogelijk is.
KPN meldt mij dat een 3e decoder aanschaffen om adm redenen niet mogelijk is.

Wat een rare melding. Dat het om technische redenen niet mogelijk zou kunnen zijn is nog te begrijpen immers de beschikbare bandbreedte zou onvoldoende kunnen zijn. Maar om administratieve redenen ... daar kan ik me niets bij voorstellen anders dan dat KPN haar automatisering niet op orde heeft.
Ik heb geprobeerd om het abonnement erbij te pakken. Helaas is dit niet gelukt. Op het adres, dat je hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, kan ik geen abonnement terugvinden. Zou je het adres willen controleren? Zodra ik het abonnement erbij gepakt heb zoek ik voor je uit of het mogelijk is om een 3e ontvanger te bestellen.
****** ** van een kennis , die dit probleem ondervindt . Er zou te weinig snelheid zijn. Maar betrokkene zorgt er voor dat er steeds max 2 zijn aangesloten.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Maar betrokkene zorgt er voor dat er steeds max 2 zijn aangesloten.



Dat is iets waar KPN zich niets van aantrekt. KPN zegt gewoon: de snelheid is te laag voor 3 decoders, dus je krijgt er geen 3. Ondanks dat je maar 2 tegelijk wilt gebruiken.



De medewerkers van KPN kunnen je niet eens een 3de kastje toesturen, ook al zouden willen. Dat is wat je zou kunnen noemen een "administratieve beperkig" van het systeem wat ze gebruiken.
Dom, dom, dom!!!
Ik ben bij Delta ( coax) en hier kun je zoveel decoders aansluiten als je wilt.
Op het adres van jouw kennis is er een maximale internetsnelheid van 25 Mbit/s mogelijk. Dit is niet voldoende om 3 tv-ontvanger op aan te sluiten. We willen graag de garantie kunnen geven dat het goed gaat werken en daarnaast is het niet mogelijk om te bestellen/aansluiten, zoals Nick83 al aangeeft. Jouw kennis kan het beste af en toe zijn postcode en huisnummer invullen op deze pagina. Wanneer er een snellere internetsnelheid mogelijk is op zijn adres kunnen we het nog eens bekijken.
IK verval in herhaling. Dat van de snelheid is bekend, Daarom houdt hij er steeds 2 aangesloten. Maar er is geen mogelijkheid überhaupt om een 3 e aan te schaffen. Los van de techniek! .
Loskoppelen of uitzetten van die decoders is sowieso geen optie. Als je dan weer tv wilt kijken, duurt het 5 minuten voor dat da kastje weer volledig is opgestart. Dat word je gauw zat hoor...
Zo gaat het niet natuurlijk. Het gaat om loskoppelen en aankoppelen voor een langere periode. In de zomer verhuur deel woning
Ok. Nou ja, maakt verder niet uit, ze doen het gewoon niet. Wat je wel kunt doen is: kiezen voor een digitenne kastje. Voor zelfde prijs als van een decoder, 5 euro per maand.
Bekend. Gratis áls je alleen NPO en 2 regiozenders wilt ontvangen. Hier op de Kop van Schouwen is de signaalsterkte erg mager.