Skip to main content

Lekker even naar nieuws kijken. Kan ik het niet pauzeren. Nog sterker, kan de ontvanger niet uit- en aanzetten. (niet met afstandsbediening en niet door knop boven op ontvanger (Arris VIP2952-V2).

Dus ontvanger met aan/uit knop achterop en stopcontact uit gezet en opnieuw gestart. Na 9 minuten vervolgens weer beeld en op afstand bestuurbaar...Behalve: Pauzeren en advies om software te herladen via Menu. Deze geeft dan foutcode STB-Ufa-03. Nog een keer aan/uit ontvanger: Zelfde resultaat.

Weet het nu dus zeker: Ontvanger lijkt de oorzaak van allerlei problemen die ik al een aantal keren op het forum heb gemeld. Haperend beeld was de eerste. Alle adviezen opgevolgd en getest en gedaan.  Nu dus niet meer draadloos maar met een kabel rechtstreeks van Experia naar ontvanger. Geen haperend beeld meer maar nu weer dit: Menu optie op afstandsbediening geeft met een balk met rode knop en de tekst: Deze actie momenteel niet beschikbaar.

Vraag dringend om de ontvanger te vervangen. PS: Ik heb geen glasvezel dus dat kan het niet zijn.

Goedemiddag @GenG, welkom op het forum.
Deze foutmelding is een netwerkfout aan onze kant. Dit zou zichzelf op moeten lossen. Sorry voor het ongemak!


Hoi Thomas,

Ik heb deze melding ook al de gehele dag nu, hoelang duurt dat dan voordat dat zichzelf oplost?

 


Dag Thomas

Hier dezelfde storing als Anitavg. Wanneer lost dit “zich zelf op”?


Dezelfde storing als Anita Thomas en jan

 


Ook hier het zelfde probleem, enig idee hoe lang dit gaat duren?


Hier dezelfde storing, erg vervelend.


Op nu.nl wordt een storing gemeld.


Zie op Facebook bij KPN ook veel mensen met hetzelfde probleem.