Skip to main content

KPN interactieve tv ontvanger loopt steeds vast en geeft mding lokaal geheugen defect.  Klantenservice heeft al meerdere malen chat verbroken terwijl probleem niet verholpen en gesprek nog niet afgerond. Telefonisch werd ik steeds doorverbonden naar andere afdeling waar ik in de wacht blijf. Kortom de klantenservice laat te wensen over....Hoe mijn probleem nu op te lossen zodat ik weer probleemloos Netflix en tv  etc kan kijken?

 

Nimmer verwarrend,  actie is wel uitgebleven vanuit kpn dat is duidelijk.  Ik hoop nu op redelijke termijn een passende oplossing te horen.


@Remco_ @klantenservice 

Ik wacht nu al ruim een 2 maand op de beloofde  restitutie.

Wat gaat er toch steeds fout in klantenservice bij KPN?


Hoi @B ten V ,

Remco werkt niet zo vaak, dus misschien kan een superuser even een andere moderator inseinen( @Noordzee , @wjb , @RBxx )?


@martijn197108 dank voor je tip

 


@B ten V Goedemorgen! Het klopt inderdaad dat ik nu alleen af en toe ondersteun op het forum maar dat gaat binnenkort veranderen 🙂 . Sorry voor mijn late reactie maar ik was er vanwege ziekte ook even twee weken tussenuit en ik had wat achterstand helaas. Klopt het dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice? Ik lees namelijk een notitie dat er een vergoeding is doorgevoerd. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!