Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

• June 15, 2020
  • 8912 reacties
  • 475199 keer bekeken
KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8912 reacties

• December 10, 2020

Geweldige update! Gids doet het niet, opnames kunnen niet worden geladen. :triumph:

Elk jaar meer betalen zodat providers kunnen blijven verbeteren....krijgen wij ook geld terug omdat jullie er zo'n puinhoop van maken? 

Vast niet..... kpn kennende

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 10, 2020

De storingen moeten te maken hebben met de updates, dat kán gewoon niet anders met dat heen en weer geschuif op de servers! 

Misschien moeten we even onderling afspreken wanneer wie de gids mag openen om de boel wat te ontlasten. Ik stel voor dat tussen 20:30 en 21:00 alleen mensen de gids openen die nog vertrouwen hebben dat dit goed komt.

Is goed, drink ik rustig mijn kop T op. Gil maar als ik kan switchen 😎

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 10, 2020

De storingen moeten te maken hebben met de updates, dat kán gewoon niet anders met dat heen en weer geschuif op de servers! 

Misschien moeten we even onderling afspreken wanneer wie de gids mag openen om de boel wat te ontlasten. Ik stel voor dat tussen 20:30 en 21:00 alleen mensen de gids openen die nog vertrouwen hebben dat dit goed komt.

Tja, dan moeten we dat ook met die 5500 andere mensen afspreken. :thinking:  :rofl:

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • December 10, 2020

Tja, dan moeten we dat ook met die 5500 andere mensen afspreken. :thinking:  :rofl:

En voor de rest van Nederland: https://www.tvgids.nl/

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 10, 2020

OP twitter tweet van KPN webcare: “Op dit moment kunt u problemen ervaren met opnames terugkijken. We doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de overlast.” 

Maar ook zo irritant daar: KPN heeft reacties uitgezet 

Geeft niet, ik twitter voor tientallen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 10, 2020

Herstel. Het zijn er nu al 7638

• Deelnemer
  • December 10, 2020

KPN! COMMUNICEER EENS!! WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG??

Jullie zijn toch een communicatiebedrijf!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 10, 2020

oh lachen: ik check net of er een storing is. Zegt ie:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het storingen overzicht.:rofl::rofl:

Het is toch te ernstig voor woorden dit.

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • December 10, 2020

Het zal wel met mijn vaag gevoel voor humor te maken hebben, maar telkens als ik naar onder scroll en dit stukje lees, moet ik zo hard lachen:

Waarom is de menustructuur aangepast?
Op basis van klantonderzoeken hebben we de menustructuur aangepast. Via het nieuwe menu zijn de opties sneller te vinden.

• December 10, 2020

Zou kpn ook zo laks zijn als mijn maandelijkse betaling "zomaar zonder reden vertraagd is"?

Iets zegt mij dat kpn dan razendsnel is in reageren

Doe maar niet 😉 Dan snapt het automatische systeem het helemaal niet meer. (iets met deurwaarders en zo) 

🤣🤣🤣🤣🤣 klinkt wel als kpn ...er niets van snappen en schuld geven aan automatisch systeem

En klaar om te awirchen  ,roept u maar wanneer precies

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • December 10, 2020

Zou kpn ook zo laks zijn als mijn maandelijkse betaling "zomaar zonder reden vertraagd is"?

Iets zegt mij dat kpn dan razendsnel is in reageren

Doe maar niet 😉 Dan snapt het automatische systeem het helemaal niet meer. (iets met deurwaarders en zo) 

🤣🤣🤣🤣🤣 klinkt wel als kpn ...er niets van snappen en.schuld geven aan automatisch systeem

En klaar om gids te openen ,roept u maar wanneer precies

Net tegen beter weten in toch geprobeerd en wat denk je? Het werkte, dus als je voorzichtig bent, ga je gang!

wjb
Wijsgeer
  • December 10, 2020

oh lachen: ik check net of er een storing is. Zegt ie:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het storingen overzicht.:rofl::rofl:

Het is toch te ernstig voor woorden dit.

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 10, 2020

Ach, en hier ook weer gezeik met de zooi van KPN

#hethoudnietopnietvanzelf

En dan durven ze ook nog te zeggen dat je eerst alles thuis moet controleren, resetten, updaten, herstarten…….maar van wie is die server en waar staat die? Juist

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • December 10, 2020

Dit krijgt ja als je bij kpn storingen zoekt

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Gestoord word je er van.

Als nu iedereen met de achtenaam die begint met A van 00:00 tot 01:00 KPN kijkt en met B van 01:00 tot 02:00 uur enzovoorts…..

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 10, 2020

Ik kijk voetbal en heb geen zin in het gebruiken van de gids of menu…. Veel te gevaarlijk.

• December 10, 2020

Nope hier niets.gaat nu ook niet meer terug naar beeld maar blijft hierop staan,dus lijkt nu echt bijna over en uit??

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • December 10, 2020

Ik kijk voetbal en heb geen zin in het gebruiken van de gids of menu…. Veel te gevaarlijk.

Pas inderdaad maar op, het forum begint ook al te haperen...

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • December 10, 2020

Nope hier niets.gaat nu ook niet meer terug naar beeld maar blijft hierop staan,dus lijkt nu echt bijna over en uit??

Even geduld tot de timeout error komt

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 10, 2020

Haha, maar julie beseffen toch wel dat KPN de gids expres zo traag had gemaakt om te voorkomen dat de servers overbelast zouden worden !

Dus de update die alles nog veel trager maakte was omdat ze het serverhok aan het upgraden waren.

Ze dachten nu genoeg server capaciteit te hebben om de traagheid uit de gids te halen, maar helaas :grin:

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 10, 2020

Telfort ik mis jullie zo!!!!

Jaren nooit problemen gehad bij telfort, zit nu bij KPN en mega traag tv ontvanger. Vandaag de nieuwe versie erop. Helaas helpt het maar weinig.

Dus heb net een frisse start gedaan, krijg ik daarna de melding dat een nieuwe software beschikbaar is. Dus heb gekozen voor nu installeren. Maar lijkt erop dat het weer slechter geworden is.

opnames zoals vele hier niet beschikbaar en beste kwaliteit kan ik alleen op sd laten. 

Kun je nagaan hoe goed het was bij XMSNet voordat Telfort het over nam:

onbeperkt opnemen op een HDD,

onbeperkt STB’s aansluiten

en 11 jaar geen storing. Bij Telfort kwam daar een eind aan

Maar KPN is in 3 maanden een absoluut record. 

• December 10, 2020

Hoi @Marcia_  @Paul_  @Erik_ @Paul_  En andere moderatoren die alles op hun brood krijgen en dit dus ook.

En weer zoals vanouds.
😒
Als ze het nu voor elkaar hebben, stuur ze dan (technici) naar huis want dit is erg vervelend.
Of neem voor wat centen meer wat vakmensen in huis. Ze zijn er wel, maar ja geld verdienen voor de heren* is natuurlijk eerste prioriteit
Dan hebben de Aandeelhouders* en de Directeur* maar wat minder deze maanden.
Los die ellende nu eens voorgoed op

• Slimmerik
  • December 10, 2020

Terugkijken, opname plannen, herinnering plaatsen: allemaal niet. Uitgelicht: blauw scherm. Vastlopen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • December 10, 2020

Oei, zie dat ik sinds gisteren 7 pagina's achterloop, dit belooft weinig goeds denk ik.

Zag vanmiddag dat ik ook de nieuwste update had gehad, maar helaas, ontvanger was nog steeds traag. Na twee keer een herstart nog steeds traag, toen een Frisse start uitgevoerd. Ontvanger was nog steeds niet zo snel als beloofd en na een minuut al een vastloper. Vervolgens ontvanger met de aan-uit knop opnieuw opgestart, bleef toen nog even 5 minuten op 95 procent hangen om vervolgens te eindigen met een melding over beperkte modus. (nog nooit gezien deze melding)

Ben vanaf 17.00 uur al bezig met dat ding en nog niet kunnen kijken.

Zal nou eerst even de laatste 7 pagina's gaan bekijken, heb ik waarschijnlijk ook nog wat te lachen.:rofl:

• December 10, 2020

Pas inderdaad maar op, het forum begint ook al te haperen...

Vast een fout in het automatsiche systeem(alweer)

Kpn het word tijd voor een goede financiele compensatie