Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 16 december 2020

Lijst met (nieuwe) ontevreden reageerders wordt steeds langer. Bevestigt voor mij alleen maar dat de aantallen ontevreden KPN kijkers veel groter zijn.

Ger1ben
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 december 2020

Wij hebben een Arcadyan HMB2260 ontvanger. Met de implementatie van het nieuwe tv menu is de ontvanger verschrikkelijk traag geworden. Eerst herstarte de ontvanger spontaan. Toen dit was opgelost was de ontvanger nog steeds verschrikkelijk  traag. wij hebben de nieuwe firmware geïnstalleerd zoals geadviseerd. De ontvanger is echter opnieuw super traag.

KPN graag contact want dit is niet langer acceptabel. Wellicht dat het tijd is voor een betere ontvanger.. alvast mijn dank voor de support /advies hoe we dit oplossen.

• Helper
  • 65 reacties
  • 16 december 2020

KPN stelt mij echt teleur. Bij Telfort heb ik nooit zulke problemen gehad, op een heel uitzonderlijke keer een storing na bijna altijd alles vlekkeloos! En nu dan dit... zo'n achteruitgang... heel droevig dit! 😔

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 341 reacties
  • 16 december 2020

Als ik een provider vindt die mij de Duitse zender kan leveren die ik nu ook bij KPN heb ben ik per direct weg. Mijn ontvanger is al eens vervangen, ik weet niet hoe vaak gereset door mij  en door medewerker KPN. Maar toch willen ze een monteur sturen omdat ze menen dat er een ander probleem aan de hand is bij mij. Wel raar dat het voordat KPN het nieuwe ramp menu uitrolde alles perfect werkte. Mijn internet werkt gelukkig perfect, geen enkel probleem, alleen het TV gedeelte is een mega ramp. 

Omdat ik ivm corona geen vreemde in mijn huis wil hebben heb ik de monteur geannuleerd. KPN geeft aan dat ik dan maar moet wachten totdat corona voorbij is en er wel een coureur bij mij in huis mag komen. Tot die tijd heb ik dus dikke pech en boeit het KPN ook verder niet meer.

Bankaardappel
Nieuwkomer

Even mindfull een berichtje typen om mijn mega frustratie van het verschrikkelijke nieuwe menu uit mijn systeem te krijgen. Mag ik a.u.b het oude menu terug? Wat is dit voor een bagger.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 december 2020

Nooit heb ik gereageerd in een forum maar nu heb ik het helemaal gehad met KPN. Maandenlang na de 1e update zeer trage gids (tot bijna 10 sec.wachten). Eindelijk was de lang verwachte nieuwe update er. De ab reageerde weer en scrollen door het het menu ging goed. Echter sinds een aantal dagen is het weer bagger. Ik moet hier lezen dat de update weer is teruggedraaid. Ab reageert nauwelijks (alleen aan uit knop goed). Alles weer tergend langzaam en opgenomen programma's terugkijken lukt niet. KPN neem nu eens eindelijk je verantwoordelijkheid!

• Helper
  • 45 reacties
  • 16 december 2020

Pff hier worden de humeuren er niet beter op als de gids geopend wordt, of als je hem wil sluiten. Nog even en de gids openen en sluiten duurt net zolang als de reclame op de tv. Is er nu nog helemaal geen oplossing voor?  En dan ook nog blokkerig beeld tussendoor kijkt ook zo fijn maar niet heus.

• 2 reacties
  • 17 december 2020

veel te veel poeha over een veel te slecht werkend stuk programma software alles wat er staat over kastjes en nummers en update ,zorg gewoon dat het werkt en verschuil je niet achter allerlei argumenten waar wij als klant en gebruiker niets beter van worden .geef gewoon toe dat jullie de spijker mis geslagen hebben ,het gebruik van het programma menu is zo traag dat je na iedere druk op een toets je afvraagt of je wel goed gedrukt hebt ,terug keren vanuit een programma dat terug gekeken wordt is ook **,dan kom je gelijk terug in het nu en heden ,instellingen benaderen op het moment dat je aan het terugkijken bent ,kan niet ,moet je eerst terug kijken stoppen om dan vervolgens weer terecht te komen bij het nu en heden maar ik was nog niet klaar met terug kijken ,weer helemaal alles opzoeken en dan mag je niet vooruit spoelen ,dan ben ik er wel klaar mee ,hebben jullie goed voor elkaar met jullie geweldige update .

het vriendelijke verzoek

DOE ER IETS AAN

Admin: scheldwoord verwijderd

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 december 2020

Schrap de software KPN. Als ik de gids open kan ik in de tussentijd koffie zetten:(

Hier betaal ik teveel geld voor!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 62 reacties
  • 17 december 2020

Je zou denken dat het niet erger kan dan 6 seconden wachten tot de gids opent maar dat kan dus wel;

Druk op gids knop

Wacht 6 seconden 

Rode lampje gaat branden

Wacht 6 seconden 

Rode lampje gaat uit

....…

Inderdaad; GEEN GIDS!

Helaas slaapt alleen de helpdesk afdeling, afdeling incasso is wel wakker want 2 dagen na het storneren van het abonnementsgeld krijg ik al mailtjes én sms'jes dat ik 3 dagen de tijd heb om te betalen…

#%@÷ zooi!

BackuPs
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 40 reacties
  • 17 december 2020

Laten we massaal Radar of Kassa inschakelen. Dit kan echt niet langer zo ! Ik ga het zeker doen. Dit is echt te gek voor woorden.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 62 reacties
  • 17 december 2020
BackuPs schreef:

Laten we massaal Radar of Kassa inschakelen. Dit kan echt niet langer zo ! Ik ga het zeker doen. Dit is echt te gek voor woorden.

Ik doe graag mee!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 december 2020

Beste KPN,

ik betaal iedere maand de hoofdprijs, maar krijg er niet de kwaliteit voor.

In mijn gezin begint de ergernis van het trage menu ( 7 seconden wachten voordat er iets gebeurd ) nu de overhand te nemen.

Iedere keer resetten is toch geen oplossing, kom op man.

Als een verbetering niet werkt, waarom zet je dan de oude software niet gewoon terug en plaatsen jullie de nieuwe software pas wanneer dit ECHT GOED is getest?

Een extra, onbeduidend, gratis pakket aanbieden om je klanten zoet te houden vind ik zelfs kinderlijk.

De mensen willen geen extra gratis pakket, die willen waar voor hun geld.

En als jullie dat niet waar kunnen maken dan moet je prijs aanpassen naar het niveau van je service/kwaliteit.

OMLAAG dus met die abonnementskosten  !!

Een KIA kost immers ook minder dan een Mercedes.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 december 2020

Beste KPN,

ik betaal iedere maand de hoofdprijs, maar krijg er niet de kwaliteit voor.

In mijn gezin begint de ergernis van het trage menu ( 7 seconden wachten voordat er iets gebeurd ) nu de overhand te nemen.

Iedere keer resetten is toch geen oplossing, kom op man.

Als een verbetering niet werkt, waarom zet je dan de oude software niet gewoon terug en plaatsen jullie de nieuwe software pas wanneer dit ECHT GOED is getest?

Een extra, onbeduidend, gratis pakket aanbieden om je klanten zoet te houden vind ik zelfs kinderlijk.

De mensen willen geen extra gratis pakket, die willen waar voor hun geld.

En als jullie dat niet waar kunnen maken dan moet je prijs aanpassen naar het niveau van je service/kwaliteit.

OMLAAG dus met die abonnementskosten  !!

Een KIA kost immers ook minder dan een Mercedes.

Frenk24
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 december 2020

Ben tot dit tvgids-debacle heel erg tevreden geweest met de KPN, maar het bedienen van de afstandsbediening is op dit moment een ware kunst….. Mijn contract loopt eind deze maand af, misschien toch een keer tijd om bij de buurman te gaan kijken.   

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 december 2020

Ik heb lang gewacht en het forum gevolgd.

Was van mening dat er genoeg gereageerd werdt en mijn bijdrage niet nodig was.

Ik kom van Lijbrandt met Amino kastje. Perfect werkend en snel. Hd glas e.d. gewoon onder het zelfde nummer dus niet 1 en 661 enzo prima beeld. Toen verplicht over van Amino naar arris. Slechter beeld en omslachtiger. Hoe zo de zelfde kwaliteit maar dan voor een lagere prijs. Net voor dat ik over moest nar Kpn kwam het nieuwe menu ook bij Telfort. Wat een drama. Ondertussen gaat het van kwaad tot erger. Alles is zo traag als dikke ....... je weet wel.

Zeg maar gerust een slechtere kwaliteit dan ik gewend ben maar dan voor een hogere prijs.

Nog een ontevreden Kpn klant. Niet dat ik de indruk heb dat Kpn daar wakker van ligt maar toch.

• 2 reacties
  • 17 december 2020

Zolang ze maandelijks kunnen blijven cashen, hebben ze geen enkele haast.

Op zoek naar een aanbieder die beter bij je past is een stuk sneller en minder frusterend. Naar een oplossing.

• Slimmerik
  • 88 reacties
  • 17 december 2020

Mijn dochter heeft al jaren kpn zonder problemen dus ik geef de moed nog niet op, volgend jaar eindelijk glasvezel dat wacht ik af, dat geef ik een paar maanden en als dat geen verbetering geeft stap ik over. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 december 2020

Na de update van 10 december 2020 is het nog steeds traaaaaaaaaäg kpn doe iets

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12918 reacties
  • 17 december 2020

Helaas kan dat kloppen, omdat er iets fout ging met de update van KPN.

Hopelijk komt de update z.s.m.

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 178 reacties
  • 17 december 2020

Goedemiddag KPN, nog iets voor jullie Veel gestelde vragen: wanneer komt hier nu eens een fatsoenlijke update?

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1160 reacties
  • 17 december 2020
Marcia_ schreef:
VMB schreef:

Is er al een oplossing gevonden van deze zeer irritante vertraging? Shame on you KPN!

@VMB helaas nog niet. Ik heb net wel opnieuw gevraagd of we een indicatie kunnen geven. We begrijpen natuurlijk dat jullie liever gisteren dan vandaag een oplossing voor dit vervelende probleem willen!

Liever gisteren? Fout! Liever al maanden geleden! En dit is precies dit droevige aan het verhaal: een bedrijf als KPN is niet in staat binnen een maand of 5 een oplossing voor een probleem te leveren, wat heel veel klanten betreft. Het is alleen maar pappen en nathouden, maar een echte oplossing is in de verste verte niet te zien. Sterker nog: vanuit KPN kant is niet eens begrip te zien voor de klant, die ze in de kou laten staan. Heel erg jammer dit!

• Helper
  • 38 reacties
  • 17 december 2020

Ik heb al eerder hier gereageerd, maar het menu is nog dramatischer. De gids is na 8 seconden geladen, maar als je dan naar de zender wilt via de gids, is het ook 8 seconden ongeveer voordat je kan kijken.

KPN, is kunnen jullie de klanten toch niet voorschotelen. Verwacht niet snel een oplossing, dus verras je klanten eens.

Een aanpassing doorgevoerd. Werkt niet goed, je wijziging wordt verwerkt en kan geen nieuwe wijzigingen doorvoeren. Moet dat echt meer dan 2 dagen duren?

Forum|alt.badge.img

6 maanden na de update en geen verbetering. Ik heb het KPN tv pakket opgezegd. 

Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 1017 reacties
  • 17 december 2020

De ontvangers 2260 & 2952 zijn van het bouwjaar 2013 (!!!). In de technische wereld is dit gewoon te oud voor alle nieuwe wensen die KPN wil. KPN kan beter een opvolger voor deze twee HD-ontvangers uitbrengen.