Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

• June 15, 2020
  • 8912 reacties
  • 475319 keer bekeken
KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8912 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 19, 2020

Ahh … elke 5 pagina's 1 koekje van een moderator … :upside_down:

@rindertb  Er is duidelijk niks te melden. Als de mods op elke pagina melden “Uiteraard is men er mee bezig” dan krijgen we daar weer (nutteloze) discussie over. Want dat er aan gewerkt wordt mag duidelijk zijn. Er is alleen nog geen resultaat, maar dat komt vast wel.

Rob van der Sterren schreef:

En geen echte mogelijkheid om over te stappen, koperdraad in het buitengebied...

@Rob van der Sterren  Kan alleen T-mobile en Youfone op dit moment dan verzinnen. Providers als BudgetThuis, xs4all werken met het kpn televisieproduct.

• Topper
  • December 19, 2020

Sinds nieuwe update is de reactie/verwerkingstijd van de serupbox op een commando via afstandbediening zeer traag.

Je mist vele seconden bij het switchen tussen zenders, oproepen van gids etc etc …. bijzonder vervelend!

Wordt hier aan gewerkt?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 19, 2020

ik weet niet of het al gemeld is maar het lukt me niet om een herinnering aan te zetten voor een programma later op de dag. In dit geval een programma in de avond. Als ik op “herinnering aan” druk 1x komt er te staan “herinnering aangezet” en een seconde later “herinnering uitgezet”. Voor een programma over een uurtje werkt het we goed. Het ligt dus niet aan 2x drukken ofzo…...meermaals geprobeerd. 

Verdomd, je hebt gelijk, erg irritant. Doe ik heel vaak en nu lukt dat niet. Het is bij KPN van de regen in de drup. Sinds de ‘oplossing van alle problemen’ is teruggedraaid naar een vorige versie is alles bij mij ook veel trager en stroperiger geworden, met dus ook, zoals al door sommigen genoemd, nieuwe problemen! @KPN, GEEF DUIDELIJKHEID EN LOS HET OP!

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@rindertb  Er is duidelijk niks te melden. Als de mods op elke pagina melden “Uiteraard is men er mee bezig” dan krijgen we daar weer (nutteloze) discussie over. Want dat er aan gewerkt wordt mag duidelijk zijn. Er is alleen nog geen resultaat, maar dat komt vast wel.

En geen echte mogelijkheid om over te stappen, koperdraad in het buitengebied...

@Rob van der Sterren  Kan alleen T-mobile en Youfone op dit moment dan verzinnen. Providers als BudgetThuis, xs4all werken met het kpn televisieproduct.

Maar bij XS4ALL krijg je wel een VIP5202. Ik ervaar nauwelijks problemen met de 5202.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

ik weet niet of het al gemeld is maar het lukt me niet om een herinnering aan te zetten voor een programma later op de dag. In dit geval een programma in de avond. Als ik op “herinnering aan” druk 1x komt er te staan “herinnering aangezet” en een seconde later “herinnering uitgezet”. Voor een programma over een uurtje werkt het we goed. Het ligt dus niet aan 2x drukken ofzo…...meermaals geprobeerd. 

Ja, heb ik 2 keer hier en hier gemeld en geen reactie. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Maar bij XS4ALL krijg je wel een VIP5202. Ik ervaar nauwelijks problemen met de 5202.

Ik heb ook een 5202 naast de 2260, maar ik betaal voor beide kastjes, dus moet ik ook waar krijgen voor mijn geld.
Geen half werk, daar betaal ik niet voor. 

• Nieuwkomer
  • December 19, 2020

Mijn beide kpn kastjes van het merk Artis vip 2952 lopen om de haverklap vast. KPN zelf doet er zelf alles om het contact zoeken zo moeilijk mogelijk te maken( 1€/m voor een half uur in de wachtstaan) iemand enig idee? Mijn utp kabels heb ik allemaal getest en zijn goed.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Maar bij XS4ALL heb je niet de mogelijkheid om Sneller Internet Buitengebied af te sluiten (4G modem gekoppeld aan je Experiabox).

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Goedemorgen @Pvo123

Hier al gekeken? 

En bellen is gratis naar KPN (0800) 0402

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Ik heb al diverse malen aangegeven zowel telefonisch als via klachten formulier dat mijn ontvanger gewoon niet goed functioneert. Wordt niets mee gedaan. Ja resetten en herstarten, maar muv KPN weet het gehele universum dat dit niets helpt. Heb maar opgelegd nadat ik ruim 45 minuten in de wacht gestaan heb om contract op te zeggen. Zelfs dat wordt je door hun falen onmogelijk gemaakt.

Forum|alt.badge.img+3

Nou, jarenlang tevreden klant geweest bij Telfort. Na omzetting naar KPN binnen 2 maanden weggepest. Ben er helemaal klaar mee en dus over gestapt.

Succes allemaal de komende maanden want dit is voorlopig echt nog niet opgelost.

Trekken aan een dood paard hier..... 

Imarco
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 19, 2020

Trekken aan een dood paard hier..... 

Ik denk dat een dood paard dan nog meer beweegt als KPN...:relaxed:

wjb
Wijsgeer
  • December 19, 2020

Ben er helemaal klaar mee en dus over gestapt.

Heel veel plezier bij Ziggo en tot over een jaartje. :wink:

Forum|alt.badge.img+3

Geen Ziggo, geen Delta......

wjb
Wijsgeer
  • December 19, 2020

Geen Ziggo, geen Delta......

...maar...

Forum|alt.badge.img+3

XS4ALL, die hebben tenminste (hoop ik) de juiste kastjes

wjb
Wijsgeer
  • December 19, 2020

XS4ALL, die hebben tenminste (hoop ik) de juiste kastjes

Je bent dus gewoon bij KPN gebleven en gaat wel wat meer geld uitgeven.

Waarom dan niet "simpel" even 6 maanden een 4K abonnement bij KPN, dan had je ook de 5202 ontvangen. 

Overigens levert XS4ALL naast de 5202 ook gewoon nog de 2260 en 2952 en dus is het nog maar de vraag of het je iets zal opleveren.

Forum|alt.badge.img+3

Weet dat het KPN is. Ben wel meer kwijt als nu maar zoals het nu gaat...... En voor zover ik het kan vinden leveren ze standaard de 5202.

https://www.xs4all.nl/service/probleem-oplossen/televisie/de-tv-ontvanger/

En met KPN hussel ben je ook duurder uit. Gaat me zozeer ook niet dat ik wat duurder uit ben maar dat je aan het lijntje gehouden wordt. En als dit niet bevalt ga ik daar ook weer weg, misschien wel weer terug. Misschien ook niet. Maar ga niet zitten aankijken hoe dit verder gaat. Wat een soap.

wjb
Wijsgeer
  • December 19, 2020

En met KPN hussel ben je ook duurder uit. Gaat me zozeer ook niet dat ik wat duurder uit ben maar dat je aan het lijntje gehouden wordt. 

Dus omdat KPN een wanprestatie levert ga jij €17,50 per maand meer betalen aan die club?

Dat is mijns inziens de wereld op z'n kop.

Maar bij XS4ALL heb je niet de mogelijkheid om Sneller Internet Buitengebied af te sluiten (4G modem gekoppeld aan je Experiabox).

En geen bonded vdsl, xs4all max 2MBit up.. nu 4.., er word hier langzaam glas aangelegd, dus kpn moet nog een jaartje mee.. dus ik ben gewoon de l.l

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

En met KPN hussel ben je ook duurder uit. Gaat me zozeer ook niet dat ik wat duurder uit ben maar dat je aan het lijntje gehouden wordt. 

Dus omdat KPN een wanprestatie levert ga jij €17,50 per maand meer betalen aan die club?

Dat is mijns inziens de wereld op z'n kop.

Het verschil is eigenlijk iets kleiner (€10). Bij XS4ALL krijg je de Fritz!Box. Als je die bij KPN wilt kost dat €7,49. Maar verschil blijft aanwezig.

wjb
Wijsgeer
  • December 19, 2020

Het verschil is eigenlijk iets kleiner (€10). Bij XS4ALL krijg je de Fritz!Box. Als je die bij KPN wilt kost dat €7,49. Maar verschil blijft aanwezig.

Dat maakt het verschil natuurlijk niet kleiner immers de meeste abonnees hebben meer dan voldoende aan een Experia Box en waarom zou je dan gaan betalen voor een FRITZ!Box.

“Het verschil is eigenlijk iets kleiner (€10). Bij XS4ALL krijg je de Fritz!Box. Als je die bij KPN wilt kost dat €7,49. Maar verschil blijft aanwezig."

mot geen dure router van de provider, gebruik  ik niet, alleen als gateway, de rest gaat hier intern via ubiquiti meuk

Forum|alt.badge.img+3

Nou, succes dan met afwachten!

Is dezelfde houden als KPN heeft dus dat moet goed komen....

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Dat maakt het verschil natuurlijk niet kleiner immers de meeste abonnees hebben meer dan voldoende aan een Experia Box en waarom zou je dan gaan betalen voor een FRITZ!Box.

Dat klopt maar ik ben meer iemand van "appels met appels..." 😉.