Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

• June 15, 2020
  • 8912 reacties
  • 475553 keer bekeken
KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8912 reacties

• Helper
  • December 28, 2020

Je zou er serieus een cursus ademhalingsoefeningen of yogalessen voor  gaan nemen! Klagen,of bellen, of diverse " frisse start " doen helpt voorlopig toch niet. Wat ik dan echter niet snap (als we allemaal een toch best wel pittig bedrag laten afschrijven elke maand) is waarom er dan helemaal niets als compensatie tegenover staat. Want serieus: een gratis kerstfilm uit het jaar nul kunnen bekijken? Of als volwassene een extra kinderzender? Persoonlijk zou ik liever een voucher code ontvangen ( ja echt, die bestaan ) om zelf een film gratis te kunnen kijken. Mits we het menu aan de praat krijgen uiteraard. En dan niet eenmalig, maar gewoon voor elke week die we moeten wachten. Of moeten we als collectief maar het geld van de afgelopen maand laten terugstorten door de bank? 

Waarschijnlijk wordt het weer een flut film of keuze uit 3 flut films … niks dus

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Je zou er serieus een cursus ademhalingsoefeningen of yogalessen voor  gaan nemen! Klagen,of bellen, of diverse " frisse start " doen helpt voorlopig toch niet. Wat ik dan echter niet snap (als we allemaal een toch best wel pittig bedrag laten afschrijven elke maand) is waarom er dan helemaal niets als compensatie tegenover staat. Want serieus: een gratis kerstfilm uit het jaar nul kunnen bekijken? Of als volwassene een extra kinderzender? Persoonlijk zou ik liever een voucher code ontvangen ( ja echt, die bestaan ) om zelf een film gratis te kunnen kijken. Mits we het menu aan de praat krijgen uiteraard. En dan niet eenmalig, maar gewoon voor elke week die we moeten wachten. Of moeten we als collectief maar het geld van de afgelopen maand laten terugstorten door de bank? 

Ik heb liever een deel van m'n geld terug 👌

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Ik heb liever een deel van m'n geld terug 👌

Ik denk dat de meeste klanten hier op dit forum liever hebben dat het opgelost wordt...Dat is bijna het mooiste cadeau wat je kunt krijgen :sweat_smile:

Veel compensatie ga je niet krijgen. Dat kost miljoenen en als geld geen issue was dan had iedereen al een VIP5202 binnen staan :wink: .

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 28, 2020

Oei oei wat een hoop nieuwe klagers de laatste dagen. Maar volgens sommige oude rotten hier is het maar een heeeel klein percentage wat problemen heeft...

• Helper
  • December 28, 2020

Oei oei wat een hoop nieuwe klagers de laatste dagen. Maar volgens sommige oude rotten hier is het maar een heeeel klein percentage wat problemen heeft...

En dan vergeet je bijna nog de mensen die niet op het forum posten terwijl ze er wel last van hebben.
En in dat geval is er dus iets aan het rotten bij die oude rotten die dat beweren  ….hun verstand.

• Topper
  • December 28, 2020

Net een leuk spelletje gespeeld wat lijkt op de decoder van KPN: Mens Erger Je Niet.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 28, 2020

Ik denk dat de meeste klanten hier op dit forum liever hebben dat het opgelost wordt...Dat is bijna het mooiste cadeau wat je kunt krijgen :sweat_smile:

----

Ach, over 3 dagen krijgen we ons laatste december-cadeau. Het kan dus nog :grin::grin::grin:

• December 28, 2020

Nou kpn ,het is jullie gelukt!

Gefeliciteerd, weer een klant minder.

Overstap service gebruikt,aangezien je toch geen levend persoon te spreke krijgt bij de klantenservice of dat de verbinding zomaar word verbroken!!

Mijn grens is bereikt,mijn geduld allang al op!

Nog 1 maand aanmodderen met een provider die zijn klanten niet belangrijke vind.

En na die maand?? ByeBye kpn👏

Ik kan en wil dit fc knudde gedoe niet meer.

En niet zeure achteraf dat jullie klanten kwijt zijn…

Iets met.: eigen schuld,dikke bult.

De groeten eind januari ben ik weggggggg :-)

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Ik heb de ruim 200 pagina's bij dit onderwerp niet doorgelezen. Dan ben ik wel een middagje zoet. Maar ik wil wel graag mijn duit in het zakje doen, om gewicht te geven aan de ernst van de zaak.

Ook wij hebben een ontzettend traag menu momenteel, het is bijzonder onhandig. Als je dan net denkt: 'hij doet niets meer' dan druk je op een nieuw commando. Vervolgens pakt hij die vorige toch, en moet je wachten tot het commando wat je later hebt ingevoerd actief is, die terugdraaien, en dan met veel geduld kom je er wel.

Snelheid die in de jaren '90 misschien nog wel acceptabel was, maar niet meer van deze tijd. En niet al zo'n lange tijd.

KPN, stap eens over naar het heden, en los het alstublieft op. 

Zoals al eerder gezegt: we betalen jullie er (ruim) voldoende voor.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Overstap service gebruikt,aamgezien je toch geen levend persoon te spreke krijgt bij de klamtenservice of dat de verbinding zomaar word verbroken!!

Nog 1 maand aanmodderen met een provider die zijn klanten niet belangrijke vind.

Waar naartoe? 

(zonder hier een topic over andere providers van te maken overigens)

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Wij zijn al jaren compleet klant zoals Kpn het noemt maar dit gaat em niet worden,  de decoder is zo traag dat je je ff wat te drinken kunt halen,   als je geluk hebt heb je beeld als je terugkomt,  kom op zeg !!! Doe er eens wat aan .

• Deelnemer
  • December 28, 2020

Wanneer komt in 2021 de update die de traagheid gaat verhelpen? 

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Ben ook klant van Telfort geweest. De overstap viel waarschijnlijk samen met de update uit deze topic.

Regelmatig geheel uitval, en continue heel traag.  Bericht geplaatst omdat ik lees dat meen kennelijk in de veronderstelling is dat er maar een beperkt aantal mensen last van zouden hebben. Ben benieuwd of en wanneer het wordt opgelost.

• December 28, 2020

Overstap service gebruikt,aamgezien je toch geen levend persoon te spreke krijgt bij de klamtenservice of dat de verbinding zomaar word verbroken!!

Waar naartoe? 

(zonder hier een topic over andere providers van te maken overigens)

T-Mobile ( net als de rest van de straat, ik.was de enige die nog bij kpn bleef)

Ach ach was Telfort.maar niet opgeslokt,dan had je mij niet gehoord.Natuurlijk was ook daar wel eens wat,maar werd je gehoord en er werd gehandeld.

Mocht Telfort ooit terugkomen ,dan klop.ik als 1e op hun deur ;-)

wjb
Wijsgeer
  • December 28, 2020

T-Mobile ( net als de rest van de straat, ik.was de enige die nog bij kpn bleef)

Dan denk ik dat we je snel weer terug zullen zien.

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Beste KPN,

Ook ik heb zeer veel last van het extreem trage menu. Wanneer wordt dit opgelost. Ik geef jullie nog 1 maand de tijd als het dan nog niet is opgelost wordt het Ziggo. Ik roep iedereen op om hetzelfde te doen. DIT KAN ECHT NIET!!!

Met vriendelijke groet

Jan Hanekamp

Dronten

• December 28, 2020

Dat denk ik niet, want rest van de straat heeft geen klachten.

En terug naar kpn?? Nee.dank.je.

Dan maar aan de.schotel

• December 28, 2020

Weet iemand op dit forum een goed alternatief als je van KPN afwilt?

• Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Hier ook ontzettend traag. Belachelijk dat ze dit probleem niet oplossen of dit klant tegemoet komen.

Waardeloos dit...

• Deelnemer
  • December 28, 2020

Misschien eens op fora van andere providers kijken......gras is altijd groener bij de buren, of is het oranjer, rose-er, geler, witter.....

• Deelnemer
  • December 28, 2020

ik heb vandaag software vernieuwd (ARRIS 2952)...... is een hele verbetering! met deze snelheid valt te leven. 

• Deelnemer
  • December 28, 2020

Weet iemand op dit forum een goed alternatief als je van KPN afwilt?

Ik ben ook benieuwd... 

Anput
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 28, 2020

Het duurt nu al zo lang de vertragingen en storingen van onze interactieve tv dat ik mij afvraag of ik daarvoor gecompenseerd kan worden

• December 28, 2020

Dat denk ik niet, want rest van de straat heeft geen klachten.

En terug naar kpn?? Nee.dank.je.

Dan maar aan de.schotel

Dat zal het dan moeten worden, als je daar ellende krijgt moet je engelen geduld hebben.

Maar je hebt wel geluk, ze hebben het TV platform bijna onder controle, nu die instabiele router nog optimaliseren en hopen dat het aansluiten goed gaat.

Ik had het na 3 maanden al bekeken en blij dat ik weer bij KPN zit.

Rvmourik3791
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Ik snap er geen snars van. Eerst veranderen jullie zonder aankondiging het menu. Waardoor deze ontzettend traag is geworden. Door de confirm update nog meer storingen, wat als de sodemieter terug gedraaid is. Waarom zetten jullie het menu ook niet terug, zodat iedereen weer de oude snelheid heeft. En testen jullie het nieuwe menu zoals het nu is, om het later wanneer de kinderziektes eruit zijn qua snelheid en dergelijke, om het dan opnieuw te installeren.

Remco