Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

• 0 reacties
  • 30 december 2020
SledgehammerNL schreef:
wjb schreef:
Ceessie35 schreef:

De managers zitten massaal thuis, er is geen enkel teamverband mogelijk in deze tijd..

Thuiswerken is het nieuwe normaal en er zijn zelfs bedrijven die kantoorruimte zullen gaan afstoten omdat thuiswerken eigenlijk best goed gaat. Je zult zien dat men bij veel dienstverlenende bedrijven in de toekomst nog maar één max. twee dagen per week op kantoor zal zijn.

Ik werk bij een instelling waar op kantoor werken de normaal was. Nu werken we 100% thuis en vanuit huis. Ik bezoek mijn klanten vanuit huis (nu even niet natuurlijk) en dat gaat prima. Sturen op output is de norm. Het maakt mijn manager niet uit of ik mijn uitwerkingen van die gesprekken overdag doe of midden in de nacht. Dat heet verantwoordelijkheid nemen en krijgen. De instelling waar ik werk had voor Covid honderden kantoren en bijkantoren. Ik vermoed dat daar maximaal 30% van overblijft. 1 of maximaal 2 keer per week naar kantoor om te ontmoeten is ruim voldoende. Overige contactmomenten lopen via Teams. Ik omarm het..

Maakt ze niet uit of je nu s’nachts bezig bent of overdag. Natuurlijk niet, daar zijn het ook managers voor! En nu weer on topic ;-) 😒

Denk niet te veel, dan krijg je ideeën...

• 0 reacties
  • 30 december 2020

KPN, van teamworkers naar een stelletje ‘einzelgängers’ 😴😴😴 Eem zeer abnormale storing door prutssers maandenlang laten duren? Ik heb verdorie al meer dan 600 euro betaald, en er pruts en bagger voor terug gekregen, eens moet de kogel door de kerk hé...Hie rwordt alleen gereageerd door moderatoren en testers? Waar zijn de grote bonzen?? Waar zit de 'know how’ Waar zit de directie????? Ik ben niet boos, wel enorm teleurgesteld, dat wel!! Los het gewoon eens op, NU!!

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 30 december 2020

Sinds de implementatie van de software update met o.a. de vernieuwde TV-gids en de updates die erna nog volgden, merk ik dat het kastje bij ons ontzettend sloom is geworden... Zodra ik de gids wil openen moet ik minstens 5 seconden wachten tot er iets gebeurt. Vervolgens een item aanklikken en openen om informatie te lezen, idem. Enz. Enz. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Kastje met knop aan de achterzijde resetten helpt niet. Ik denk dus dat het aan de software ligt omdat ik dit ervaar sinds hetgeen wat ik in de eerste zin noem. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 51 reacties
  • 30 december 2020
RK_07 schreef:

Sinds de implementatie van de software update met o.a. de vernieuwde TV-gids en de updates die erna nog volgden, merk ik dat het kastje bij ons ontzettend sloom is geworden... Zodra ik de gids wil openen moet ik minstens 5 seconden wachten tot er iets gebeurt. Vervolgens een item aanklikken en openen om informatie te lezen, idem. Enz. Enz. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Kastje met knop aan de achterzijde resetten helpt niet. Ik denk dus dat het aan de software ligt omdat ik dit ervaar sinds hetgeen wat ik in de eerste zin noem. 

Maar 5 seconden! Lucky you!

iedereen heeft hier last van, behalve KPN zelf.

• Topper
  • 13 reacties
  • 30 december 2020
wjb schreef:
arnevanweenen schreef:

Dit zijn teksten die lijken op damage control. De vorige update werkte niet en als ze nu iets zouden hebben, zouden ze dat zeker implementeren. Althans dat is mijn gedachte.

Er zijn al abonnees die met die nieuwe firmware draaien en die melden laadtijden van rond een seconde dus …

Dat ze nu niet uitrollen heeft, zoals eerder gezegd, met de feestdagen te maken. Vrijwel elk (groter) bedrijf zal geen nieuwe hard- en software uitrollen tijdens de feestdagen en KPN dus ook niet.

Dan is er dus geen backend verandering nodig, want anders zouden die abonnees met de nieuwe versie ook niet kunnen werken.

Je hebt een levensgroot probleem met het grootste deel van je TV klanten…. en toch is je zelfopgelegde freeze dan heilig?

Wat zou er gebeuren als het financiële systeem van KPN vastliep in de feestdagen…. Nee, we kunnen het nu niet fixen… want we zitten in een freeze…. Denk het niet..

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 december 2020

Hier ook van Telfort naar KPN overgezet, maar dat menu, bar en boos…

Graag mijn geld terug voor de TV, betaal me al scheel eraan, anders ga ik verder kijken bij andere providers!

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 30 december 2020
RSimons schreef:

Dan is er dus geen backend verandering nodig, want anders zouden die abonnees met de nieuwe versie ook niet kunnen werken.

Dat is natuurlijk nog maar de vraag, het kan immers ook zo zijn dat deze abonnees in een testgroep geplaatst zijn die van een specifieke back-end server gebruik maakt waarop de benodigde veranderingen al doorgevoerd zijn.

RSimons schreef:

Je hebt een levensgroot probleem met het grootste deel van je TV klanten…. en toch is je zelfopgelegde freeze dan heilig?

Ik weet echt niet hoe groot de groep van abonnees is die significante problemen ervaart.

Ja, ik ben er van overtuigd dat velen een trager menu ervaren maar ik weet niet welk percentage van de abonnees net als ik een laadtijd voor de gids van 3 à 4 seconden ervaart.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 30 december 2020
RK_07 schreef:

Nee, je bent de enige, zie de voorgaande 218 pagina's hier…...

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 december 2020

trage menubalk (duurt 5 seconde voordat de gevraagde actie uitgevoerd wordt) 

Netflix klapt eruit en is wachtwoord steeds kwijt

HTML 4.110.208

8.0.110_1901

DBL 2.0.9

HMB2260 Arcadyan

Admin: bericht + reactie samengevoegd

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 30 december 2020

Ik ben inmiddels wel heel erg klaar met de traagheid van interactieve tv. Het is nu al maanden beroerd met de snelheid, alleen het inschakelen duurt al vele seconden. En omdat je dan twijfelt of het ding reageert druk je nog maar eens met als gevolg dat alles in de soep loopt.

Dit is inmiddels gewoon een wanprestatie, betaal er maandelijks toch een aardig bedrag voor. Komt er ooit nog een oplossing? Of nieuwe apparatuur?

Tv ontvanger super langzaam…

Admin: bericht + reacties samengevoegd

Wat te doen…

tv gids duurt erg lang...

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 93 reacties
  • 30 december 2020
Nieuwe tv ontvanger schreef:

Wat te doen…

tv gids duurt erg lang...

Je kan en hoeft niets te doen. Dat doet KPN namelijk ook niet. Klanten klagen al tijden over de decoder die gewoon soms 10 seconden aan het nadenken is. Wij betalen wel gewoon onze maandelijkse bijdrage maar vanuit KPN is er qua communicatie richting klanten alsmede  van enige coulance geen sprake. Jammer maar helaas.

Monopolie noemt men dat alsmede een tikkeltje arrogantie. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 30 december 2020

De Experiabox v10 voor 30 seconden uit de stekker gehaald en daarna de zwarte kastjes uit en weer aan. Dat gaf veel verbetering. De gids is nu in 4 sec. te zien (was 10 sec). Echter nog lang niet zo snel als vóór de update.
Ik blijf hopen...

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 december 2020

Zoals hier al beschreven staat ook hier dezelfde problemen. Ik heb mijn automatische incasso geblokkeerd, ik ga hier niet meer voor betalen, en we zullen eens zien hoe snel ze dan wel in eens kunnen reageren 😉. Want als het om de centjes gaat ipv je klanten kunnen ze het wel heel snel fixen… Diep triest hoe kpn met hun klanten omgaat. Iedereen schreeuwt het uit hier voor een oplossing en ontevredenheid maar kpn hoor je niet. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 30 december 2020

Ik heb al een paar reacties gegeven hier en ook de melding gedaan om de KPN maar op te zeggen.
Dus op zoek naar een andere provider. 
Whahaha……. ga maar eens googelen op Ziggo, T-mobile, Online.nl, Vodafone, Tele2, Canal Digitaal en KPN. 
Werkelijk, maar er is echt niet één provider die goed is. Allemaal gewoon superslecht. Kijk maar eens op Trustpilot. Duizenden en duizenden slechte reviews en alleen maar problemen, maakt niet uit welke provider je aanklikt.

Ik begrijp dat werkelijk het slechtste, onintelligentste, respectloze, klant onvriendelijkste, stomste deel van onze samenleving bij deze bedrijven werkt !!! Te verschrikkelijk voor woorden als je dat allemaal leest.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 30 december 2020
MarcelS1 schreef:

Ik heb mijn automatische incasso geblokkeerd, ik ga hier niet meer voor betalen, ...

Dan ben ik bang dat jouw aansluiting afgesloten zal worden als je na een herinnering nog niet betaald hebt.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 december 2020
wjb schreef:
MarcelS1 schreef:

Ik heb mijn automatische incasso geblokkeerd, ik ga hier niet meer voor betalen, ...

Dan ben ik bang dat jouw aansluiting afgesloten zal worden als je na een herinnering nog niet betaald hebt.

Hoef ik het zelf iig niet te regelen. Laat ze die troep in hun … stoppen. Je betaald een Gods vermogen elke maand, dan mag je toch op service rekenen, uiteindelijk betaal je niet voor niets aan een provider voor zowel je tv als internet maar zeker ook voor een stukje service, en die bied kpn op dit moment 0,00000

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
MarcelS1 schreef:
wjb schreef:
MarcelS1 schreef:

Hoef ik het zelf iig niet te regelen. Laat ze die troep in hun … stoppen. Je betaald een Gods vermogen elke maand, dan mag je toch op service rekenen, uiteindelijk betaal je niet voor niets aan een provider voor zowel je tv als internet maar zeker ook voor een stukje service, en die bied kpn op dit moment 0,00000

Maar je betalingsverplichting blijft wel bestaan ook al sluiten ze je af. En vervolgens mag jij voor alle incassokosten opdraaien. Succes...maar die strijd ga je niet winnen. Zeg dan gewoon op, ga naar een andere provider en kom tot de conclusie dat het gras daar niet groener is. 

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@Nieuwe tv ontvanger , dat is helaas een bekend probleem. Het kastje via het menu resetten wil soms even helpen. Het probleem zit hem in de software. KPN verwacht binnen enkele weken een update uit te kunnen rollen. Hopelijk helpt dat want het probleem speelt al maanden.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Bekend probleem waar veel klanten last van hebben. Via het menu een frisse start geven wil wel eens helpen. Binnenkort komt er een update die volgens KPN de problemen moet verhelpen.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 december 2020
SledgehammerNL schreef:
MarcelS1 schreef:
wjb schreef:
MarcelS1 schreef:

Maar je betalingsverplichting blijft wel bestaan ook al sluiten ze je af. En vervolgens mag jij voor alle incassokosten opdraaien. Succes...maar die strijd ga je niet winnen. Zeg dan gewoon op, ga naar een andere provider en kom tot de conclusie dat het gras daar niet groener is. 

We wachten rustig af. 

• 0 reacties
  • 31 december 2020

• 0 reacties
  • 31 december 2020
MarcelS1 schreef:
SledgehammerNL schreef:
MarcelS1 schreef:
wjb schreef:
MarcelS1 schreef:

We wachten rustig af. 

Hoi, advies:Incasso blokkeren is niet slim. Rustig afwachten moet je dan ook niet doen.Je betalingsverplichting blijft,of je moet netjes opzeggen.Storneren kan je alleen meer ellende gaan brengen. Wij als consument, hebben absoluut recht op een degelijk product, KPN levert momenteel een enorme wanprestatie. Als consument heb je recht op een degelijk product, (Dit is geen storing meer te noemen) Kunnen ze dat niet leveren,dan heb je recht op compensatie. Consumentenorganisaties zijn ervoor, om deze rechten te verdedigen, die moeten hier dan ook snel op in springen, KPN schuift het probleem wat kennelijk door meerder ICT bedrijfjes veroorzaakt is, alleen maar voor zich uit. Ik zie hier heel veel lieden reageren, die voor zichzaelf wél een goed product hebben, maar wij, de betalende klanten, kunnen het doen met verouderde muk. Zoals ik nu kan opmaken, gaat deze ellende nog zeker enige weken duren: Absoluut onaanvaardbare situatie. En als laatste: Je kunt in een pan van 2 liter, geen 3 liter gieten, dat kan niemand, ook KPN niet. KPN is de dupe geworden, van lieden die het allemaal zo goed op orde (denken) te hebben, wij als klanten, zijn daar direct de dupe van. KPN moet ons als consument, gaan compenseren, dat is een consumenten recht. Ze moeten niet met allerlei onzinberichten komen, en vervolgens nog eens wekenlang ons aan het lijntje houden, dat mag niet! Ik ga mijn best doen, om diverse consumenten organisaties in te schakelen. Blijf gezond!

• 0 reacties
  • 31 december 2020
jimny schreef:

@jc-1954 de gids is t.o.h. nog steeds sneller dan voorheen, half uurtje geleden liep de ontvanger vast en d.m.v. de schakelaar uit en aanzetten  werd opnieuw firmware geladen, waar dat nu weer vandaan komt is mij een raadsel

Dan heb je geluk , succes dan maar .