Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

• 0 reacties
  • 13 januari 2021

Heb van KPN tot op heden nog geen email mogen ontvangen over update 4.113.102

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 13 januari 2021

Gister mail, nog geen update

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 januari 2021

Bij het inschakelen van een TV-kanaal zie ik ‘Geen gegevens beschikbaar’ onderaan i.p.v. een correcte programma-omschrijving. Bij alle heen en weer overschakeling is het toestel een stuk trager dan een maand geleden (medio december).

Is dit een bekende irritatie?

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2740 reacties
  • 13 januari 2021
SledgehammerNL schreef:

Willen degenen die (soms onterecht) koste wat kost hun gelijk willen halen ergens anders hun compensatiegedrag etaleren a.u.b.? Voor degene die zich aangesproken voelt...prima! Dat was ook de bedoeling! :wink:

Laten we het gezellig houden op dit forum en ons beperken tot berichten die ook echt iets toevoegen. Dat houdt dit topic zuiver.

Eens met @SledgehammerNL 

Aanvulling: En laten we vooral niet met z'n allen proberen dit topic 1000 pagina's lang te laten maken. Want het gaat nu wel heel hard met al die meldingen dat de update nog niet binnen is. :wink:

Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 1019 reacties
  • 13 januari 2021

Krijg ik straks ook een e-mail? Ik heb wel alle nieuwsbrieven uitgezet in MijnKPN.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 januari 2021

Ik ben erg blij met de update. Tot mijn verrassing was het oproepen van de EPG lekker snel. Zoals het hoort. Ook het wisselen van zenders gaat weer prima. Kortom. Voor rechtoe en reachtaan TV kijken niets meer aan doen.

Het heeft even geduurt en wat ergenis gekost. Maar uiteindelijk is het dan toch voor elkaar. Dank KPN!

MariusTEL
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • 87 reacties
  • 13 januari 2021
ITVkijker schreef:

Krijg ik straks ook een e-mail? Ik heb wel alle nieuwsbrieven uitgezet in MijnKPN.

Vast wel, KPN weet daar wel omheen te komen. :wink:

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 81 reacties
  • 13 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Heb van KPN tot op heden nog geen email mogen ontvangen over update 4.113.102

Hier ook niet. Sinds Telfort overging naar KPN is het oorverdovend stil als het om mail gaat. Of om informatie in het algemeen. We bleken achteraf een kado in de vorm van films gekregen te hebben. Fijn bedankt. 
Ik heb de Arris 2952 om willen ruilen maar heb al 3 weken alleen maar een afstandsbediening gekregen van een Arcadian. Verder geen info. 

Het ergst vind ik nog dat het probleem wordt gebagatelliseerd als een traag menu. Tuurlijk is dat onhandig, niet fijn en frustrerend.
MAAR Wij kunnen meestal nieteens tv kijken. 
Blokken over de onderste helft, stilstaand beeld en wel geluid, opgenomen programma’s onvindbaar of nooit opgenomen. 

En de mobiele App doet het ook al niet meer. 

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 13 januari 2021

@Ouweneus 

De service en communicatie bij Telfort was vele malen sneller en beter, daar werd je als klant wel serieus genomen.

Geen films gezien hoor.

Blokken over de onderste helft, blokjes, kortstondige freezes bij Telfort nog nooit meegemaakt.

• 0 reacties
  • 13 januari 2021

Alle KPN medewerkers die massaal thuis alle telefoontjes moeten verwerken,zullen het hartstikke druk hebben. Ik heb er dan ook alle begrip voor, zeker met zo'n zware lockdown, dat die mensen niet de gehele dag mailtjes kunnen gaan versturen, of vragen stellen over het mailverkeer aan hun leidinggevenden, dat er keihard op de achtergrond wordt gewerkt, is een ding wat héél zeker is.

Het wordt opgelost!

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 81 reacties
  • 13 januari 2021
Katana321 schreef:
SledgehammerNL schreef:

Willen degenen die (soms onterecht) koste wat kost hun gelijk willen halen ergens anders hun compensatiegedrag etaleren a.u.b.? Voor degene die zich aangesproken voelt...prima! Dat was ook de bedoeling! :wink:

Laten we het gezellig houden op dit forum en ons beperken tot berichten die ook echt iets toevoegen. Dat houdt dit topic zuiver.

Eens met @SledgehammerNL 

Aanvulling: En laten we vooral niet met z'n allen proberen dit topic 1000 pagina's lang te laten maken. Want het gaat nu wel heel hard met al die meldingen dat de update nog niet binnen is. :wink:

Ach het is een schreeuw om aandacht en informatie die we niet krijgen. Dan mag dat best 1000 pagina’s worden. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 81 reacties
  • 13 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Alle KPN medewerkers die massaal thuis alle telefoontjes moeten verwerken,zullen het hartstikke druk hebben. Ik heb er dan ook alle begrip voor, zeker met zo'n zware lockdown, dat die mensen niet de gehele dag mailtjes kunnen gaan versturen, of vragen stellen over het mailverkeer aan hun leidinggevenden, dat er keihard op de achtergrond wordt gewerkt, is een ding wat héél zeker is.

Het wordt opgelost!

Nee er wordt keihard gewerkt, maar of er iets komt dat een oplossing is moeten we afwachten. Ik lees nergens dat de blokken, onzichtbare opnames of stilstaande beelden nu wel zijn opgelost. 
Het menu werkt sneller. Bravo. Maar die mensen die al sinds 10/12/20 of eerder amper tv kunnen kijken, krijgen die een oplossing? En compensatie?
Ik wacht al 3 weken op een doos om de extra Arris 2952 V2 waar we niks mee kunnen terug te sturen. 

ik wacht op mail

ik wacht op een Arcadian settopbox 

beloftes...

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 januari 2021

Buiten dat ik me erger aan het nieuwe zeer trage menu, is het ook vervelend dat je als je een programma aan het terug kijken bent je niet meer gewoon in de gids kunt kijken hoe laat een programma gaat beginnen.

Je moet dan de video afsluiten.

Update is echt geen verbetering

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 178 reacties
  • 13 januari 2021
Pffffff schreef:

Buiten dat ik me erger aan het nieuwe zeer trage menu, is het ook vervelend dat je als je een programma aan het terug kijken bent je niet meer gewoon in de gids kunt kijken hoe laat een programma gaat beginnen.

Je moet dan de video afsluiten.

Update is echt geen verbetering

Is inderdaad onhandig, maar ik kan me echt niet meer herinneren of dat met het oude menu wel kon. Iemand anders?

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 968 reacties
  • 13 januari 2021

@Pffffff ik denk niet dat jij de nieuwe update al hebt. 

Bij instellingen en daarna informatie kun je zien welke versie hebt.

Eindigt je versie op 208 dan heb je nog de oude firmware. Eindigt deze op 213 dan heb je de nieuwe snellere firmware. En ja de nieuwe firmware is een stuk sneller. 

De nieuwe update wordt tot 20 januari uitgerold. Heb je m nog niet dan krijg je m vanzelf binnen nu en een week.

Als ik de berichten hier lees denken sommigen dat het al 21 januari is of men leest maar half 😉

@Carboxy dat heeft naar mijn weten nog nooit gewerkt maar ik kan er naast zitten 

• 0 reacties
  • 13 januari 2021

@Ouweneus : Ik herken geen van uw problemen, wat met dit topic te maken zou kunnen hebben,Ook vermeld u geen verdere technische gegevens. Heeft u bijv. een bekabelde aansluiting? (ontvanger rechtstreeks met utp kabel cat 5 ,voorzien van cat 5 stekkertjes, juist aangeknepen met de connectortang,.op het door KPN geleverde modem)

Heeft u uw modem al eens een zg. ‘harde reset’ gegeven, met het resetknopje op het modem?

Ik zie dat u boos bent, echter, met beeld en geluidproblemen hebben wij hier nog nooit problemen ervaren, die is ronduit goed, en nóg beter op de HD glasvezel kanalen..

Mogelijk dat u uw problemen kunt gaan aankaarten, om een eigen topic op gaan te starten.

Voor wat betreft compensatie, een oplossing is véél belangrijker joh!

Compensatie...Pff...Dáár wordt ik momenteel nu echt zó moe van!

• 0 reacties
  • 13 januari 2021
Ceessie35 schreef:

@wjbBen jij het met mij eens, dat KPN toch beter de abonnees die nu nog een erg verouderd model de 1853, in gebruik hebben, deze aan te schrijven en om te willen gaan ruilen?

Verder wil ik de webmaster van KPN verzoeken, om mijn afbeeldingen die ik hier geplaatst heb, te willen verwijderen.Het is mijn eigendom.

Welkom terug, wel vlug zeg Cees.😉

Wat betreft je Afbeeldingen die waren je eigendom, door ze vrijwillig hier te plaatsen zijn ze eigendom geworden van KPN, ze mogen ze alleen niet verspreiden zonder je toestemming.😳😳

• Topper
  • 10 reacties
  • 13 januari 2021

Er heeft bij ons een update plaatsgevonden. Het is sneller maar nog steeds niet supersnel, van dik 20 sec op de gids wachten naar 8 sec. Het is nog steeds lang. 

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 13 januari 2021
cinqie schreef:

Er heeft bij ons een update plaatsgevonden. Het is sneller maar nog steeds niet supersnel, van dik 20 sec op de gids wachten naar 8 sec. Het is nog steeds lang. 

En welke html versie heb je dan nu?

Er zijn gevallen bekend waarbij de snelheid pas echt goed werd na een "frisse start" van de TV ontvanger.

• 0 reacties
  • 13 januari 2021
Doornekamp33 schreef:
Ceessie35 schreef:

@wjbBen jij het met mij eens, dat KPN toch beter de abonnees die nu nog een erg verouderd model de 1853, in gebruik hebben, deze aan te schrijven en om te willen gaan ruilen?

Verder wil ik de webmaster van KPN verzoeken, om mijn afbeeldingen die ik hier geplaatst heb, te willen verwijderen.Het is mijn eigendom.

Als ik je NU 740.000 likes kon geven, dan deed ik dat per direct! Bedankt man! Super goed van je, en wát scherp.

(Ik zit niet om likes verlegen, maar op een oplossing, zoals ik al vanaf 28 dec, hier heb gemeld, ik ben geen ‘anomymos’ik ben een betalende abonnee, simpel zat.)

Wat betreft je Afbeeldingen die waren je eigendom, door ze vrijwillig hier te plaatsen zijn ze eigendom geworden van KPN, ze mogen ze alleen niet verspreiden zonder je toestemming.😳😳

• 0 reacties
  • 13 januari 2021
Doornekamp33 schreef:
Ceessie35 schreef:

Doornekamp33 schreef:

ze mogen ze alleen niet verspreiden zonder je toestemming.😳😳

Sorry: De likes zijn natruulijk allemaal voor jou!!

Verder: Ach het zijn maar wat foto's uit mijn archief, maar ik vindt het uiteraard wel super brutaal van degene die dit op zijn gewten heeft, komt wel goed, ook dat wordt meegenomen.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2740 reacties
  • 13 januari 2021

@Ceessie35  Volgens mij gaat er in jouw antwoord/quote iets mis:

De reactie van @Doornekamp33 was op minder tekst van jou dan zoals het er nu staat.

• 0 reacties
  • 13 januari 2021

MIJN compensatie is geregeld

Ceessie35 schreef:
Doornekamp33 schreef:
Ceessie35 schreef:

Doornekamp33 schreef:

ze mogen ze alleen niet verspreiden zonder je toestemming.😳😳

Sorry: De likes zijn natruulijk allemaal voor jou!!

Verder: Ach het zijn maar wat foto's uit mijn archief, maar ik vindt het uiteraard wel super brutaal van degene die dit op zijn gewten heeft, komt wel goed, ook dat wordt meegenomen.

Ik zal het (nog) maar niet gaan hebben over compensatie nu..

Ik wens iedereen een héle fijne voortzetting van deze discussie.. Welkom terug, wel vlug zeg Cees.😉

Bedankt, supertop van je!

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 968 reacties
  • 13 januari 2021

@wjb 

Klopt ik heb een frisse start gedaan en ik heb de update. Dan werkt alles lekker vlot 

• 0 reacties
  • 13 januari 2021

Zal ik het nog een keer vragen: Webmaster ,wilt u de door mij eerder geplaatste foto’s z.s.m verwijderen? Ik heb  geen toestemming voor publiceren gegeven.

Zo, en nu verder on topic:: Ik mag toch hopen, dat de 1853 ontvangertjes, met een sterk verouderd prestage vermogen, niet massaal problemen op gaan levern bij degenen, die nu nog analoog (moeten) kijken, om welke redenen dan ook.