Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8912 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 22 januari 2021

e-mail van KPN:
“U hebt laatst een bericht gekregen van ons over de oplossing voor het trage tv-menu. We hebben uw tv-ontvanger nu geüpdatet, waardoor het tv-menu weer snel werkt. We willen u nogmaals bedanken voor uw geduld. Daarom geven we u graag wat extra kijkplezier voor jong en oud.

Gratis extra zenders

Kijk vanaf vandaag gratis naar de volgende zenders: Nick Jr., Nick Toons, Nick Music, Discovery Science, MTV Music, Eurosport 2, Animal Planet en Comedy Central Extra. U kunt ze gratis kijken tot en met 28 februari 2021. Meer weten over wat er op deze zenders te zien is, en waar u ze kunt vinden?”

Ik word bedankt voor het geduld… dat had ik niet, ik heb me meer dan 4 maanden kapot geergerd.

Wat krijg je dan als compensatie… zenders waar ik nooit naar zou kijken. Nou vooruit dan, misschien de 2 finales van de Australian open als ze daar nog spelers over hebben na het COVID drama.

Volkomen ontoereikend en bespottelijk deze compensatie.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
paulk20 schreef:

Zojuist onderstaande mail gekregen. Een gratis filmpje naar keuze, wat een kansloze aanfluiting. Maanden zo goed als geen tv gehad en dan een filmpje van een paar euro cadeau.

:joy::joy: ...ik zeg niks..

Forum|alt.badge.img

Zojuist was ik youtube aan het kijken en wederom plotseling beeld op zwart en decoder reageert niet meer.

Ik vind het toch wel wat frustrerend worden. 

Heeft iemand hier ook last van?

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 22 januari 2021
Anneke-Anna schreef:
Katana321 schreef:
Katana321 schreef:

@Telfort4Life  Heb jij dan niet die mail met de naam “Bedankt voor uw geduld” gekregen?
Wij krijgen toch echt “wat extra kijkplezier voor jong en oud”… 

De mail verwijst naar deze pagina: 
https://www.kpn.com/beleef/films-tv/kijk-deze-8-zenders-gratis-tot-en-met-28-februari.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=11461%7Cnodedup:c=11461:cd=11461%2Fem%2Fespn:d=22012021:st=administratief:f1=200

Wat is er voor klanten die deze zenders in het Pluspakket al hebben?

Sigaar uit eigen doos? 

Kan niet waar zijn toch? Dat dit de ‘compensatie is voor een half jaar ellende? 

• 2 reacties
  • 22 januari 2021

Op jullie website berichten jullie dat na 20 januari alle ontvangers geüpdatet zouden zijn naar de nieuwe software. Het is ondertussen 22 januari.
Mijn Arris 2952 heeft op dit moment nog altijd softwareversie 7.7.89_3 met UI versie 3.90.01. Wat gaat er mis? Of moet ik juist van geluk spreken, gezien alle perikelen die ik hierboven lees?

Forum|alt.badge.img
jobje73 schreef:
Anneke-Anna schreef:
Katana321 schreef:
Katana321 schreef:

@Telfort4Life  Heb jij dan niet die mail met de naam “Bedankt voor uw geduld” gekregen?
Wij krijgen toch echt “wat extra kijkplezier voor jong en oud”… 

De mail verwijst naar deze pagina: 
https://www.kpn.com/beleef/films-tv/kijk-deze-8-zenders-gratis-tot-en-met-28-februari.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=11461%7Cnodedup:c=11461:cd=11461%2Fem%2Fespn:d=22012021:st=administratief:f1=200

Wat is er voor klanten die deze zenders in het Pluspakket al hebben?

Sigaar uit eigen doos? 

Kan niet waar zijn toch? Dat dit de ‘compensatie is voor een half jaar ellende? 

Inderdaad.  KPN moet zich eigenlijk gaan schamen voor zo een aanbod. 

Maar ja monopolie positie he. Hieruit blijkt dat KPN de klanten niet echt serieus neemt. Jammer maar wel waar.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Mijn vrouw kwam naar me toe en zei dat we van XS4ALL 3 maanden abonnementsgeld terug krijgen vanwege de problemen met itv...ik schrok er van..sprong op...stootte hard mijn hoofd….

en werd wakker...

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 357 reacties
  • 22 januari 2021

Ik kreeg ook de mail waar me voor 8 maanden ongemak een film aangeboden wordt. Schamen jullie je niet bij KPN? Menen jullie dat dit genoeg is voor al het ongemak, frustraties en leed wat jullie mensen gedurende 8 maanden aangedaan hebben?

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2995 reacties
  • 22 januari 2021
paulk20 schreef:

Zojuist onderstaande mail gekregen. Een gratis filmpje naar keuze, wat een kansloze aanfluiting. Maanden zo goed als geen tv gehad en dan een filmpje van een paar euro cadeau.

Heb ik iets gemist? Waarom krijgt de ene klant een voucher voor een gratis film en de ander (zoals ik) gratis extra zenders? Of ga ik die voucher ook nog krijgen?

Lekker verwarrend zo. O ja, iets met communicatie...

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2968 reacties
  • 22 januari 2021
Katana321 schreef:
paulk20 schreef:

Heb ik iets gemist? Waarom krijgt de ene klant een voucher voor een gratis film en de ander (zoals ik) gratis extra zenders? Of ga ik die voucher ook nog krijgen?

Ik vermoed omdat de klanten die al een Pluspakket hebben waar deze zenders al in zitten. 

Oh ja, waar blijft de coupon voor B&J 😋

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2995 reacties
  • 22 januari 2021
Anneke-Anna schreef:
Katana321 schreef:

Ik vermoed omdat de klanten die al een Pluspakket hebben waar deze zenders al in zitten. 
----

Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. Maar het is dan misschien wel handig om dat duidelijk te communiceren. Iets als: “We hebben gezien dat u het Pluspakket hebt, dus daarom krijgt u deze gratis film: ….”  Of: “We hebben gezien dat u niet het Pluspakket hebt, dus daarom krijgt u deze gratis zenders:….”

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 357 reacties
  • 22 januari 2021

Voor mij heeft KPN compleet afgedaan nu ze haar ware gezicht heeft laten zien. Wat een walgelijk bedrijf is het toch geworden. Enigste wat nog telt is de winst, zodat de directie en aandeelhouders zich nog meer kunnen verrijken. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2968 reacties
  • 22 januari 2021
Mrk84 schreef:

Op jullie website berichten jullie dat na 20 januari alle ontvangers geüpdatet zouden zijn naar de nieuwe software. Het is ondertussen 22 januari.
Mijn Arris 2952 heeft op dit moment nog altijd softwareversie 7.7.89_3 met UI versie 3.90.01. Wat gaat er mis? Of moet ik juist van geluk spreken, gezien alle perikelen die ik hierboven lees?

@Mrk84   Ooit een Motorola ontvanger gehad? Bel dan 0800 0402 (geef aan, medewerker spreken) om deze te laten afmelden. 

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
TMG1961 schreef:

Voor mij heeft KPN compleet afgedaan nu ze haar ware gezicht heeft laten zien. Wat een walgelijk bedrijf is het toch geworden. Enigste wat nog telt is de winst, zodat de directie en aandeelhouders zich nog meer kunnen verrijken. 

Wat had je verwacht?..ik zag dit al aankomen.

Twee opties ben ik bang: accepteren of overstappen. 

• 0 reacties
  • 22 januari 2021

Nou, ik ben tevreden, ik heb mijn mail gehad.:sleeping:

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 357 reacties
  • 22 januari 2021
SledgehammerNL schreef:
TMG1961 schreef:

Wat had je verwacht?..ik zag dit al aankomen.

Twee opties ben ik bang: accepteren of overstappen. 

Tijdens laatste telefonisch contact na plaatsen klacht heb ik het ook over compensatie gehad en gaf aan dat KPN de klanten zeker een film gaf. Toen kreeg ik te horen dat dit niet te het geval zou zijn met zo een grote storing. Directie was zeker bang niet genoeg bonus te krijgen en ipv geld is het een flut filmpje geworden. Is dus duidelijk dat de KPN medewerkers maar wat slap de ruimte in lullen zonder ook maar iets ergens vanaf te weten

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38298 reacties
  • 22 januari 2021

Nog een kadootje.... 
ESPN gratis weekend (21 t/m 24 januari)
O.a. PSV - RKC, Utrecht – Sparta en Fortuna - Ajax
Dit is voor alle iTV klanten beschikbaar. Staat nu al open…...

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 178 reacties
  • 22 januari 2021
SledgehammerNL schreef:

Mijn vrouw kwam naar me toe en zei dat we van XS4ALL 3 maanden abonnementsgeld terug krijgen vanwege de problemen met itv...ik schrok er van..sprong op...stootte hard mijn hoofd….

en werd wakker...

Goeie! Maar die nachtmerrie heeft wel langer geduurd dan de tijd die je hebt om de voucher te gebruiken. Overigens nog niets gehoord van KPN/XS4ALL.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 66 reacties
  • 22 januari 2021

Hier ook mail mét voucher code ontvangen. Ik vind dit echt belachelijk en ga consuwijzer inschakelen. 

Misschien goed als veel meer klanten dat doen

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 januari 2021
SledgehammerNL schreef:
TMG1961 schreef:

Wat had je verwacht?

Inderdaad. Wat had je anders verwacht? Bedenk eens iets, die dat × de 100duizenden aansluitingingen en reken eens uit hoeveel geld dat KPN zou gaan kosten. Bedenk vervolgens ook ff wie dat uiteindelijk zou gaan betalen?

Elke compensatie is uiteindelijk altijd een sigaar uit eigen doos. Volkomen nutteloos. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 22 januari 2021
Noordzee schreef:

Nog een kadootje.... 
ESPN gratis weekend (21 t/m 24 januari)
O.a. PSV - RKC, Utrecht – Sparta en Fortuna - Ajax
Dit is voor alle iTV klanten beschikbaar. Staat nu al open…...

Ik heb nog helemaal geen mailtje ontvangen. Misschien logisch aangezien ik al Fox en het pluspakket heb. Naast dat ik deze compensatie (als dit echt waar zou zijn dat deze ‘kado's ‘ de compensatie zijn) belachelijk vind voor de echt gedupeerden ben ik benieuwd waar ze bij mij mee aan komen….

• 0 reacties
  • 22 januari 2021
Nick83 schreef:
SledgehammerNL schreef:
TMG1961 schreef:

Wat had je verwacht?

Inderdaad. Wat had je anders verwacht? Bedenk eens iets, die dat × de 100duizenden aansluitingingen en reken eens uit hoeveel geld dat KPN zou gaan kosten. Bedenk vervolgens ook ff wie dat uiteindelijk zou gaan betalen?

Elke compensatie is uiteindelijk altijd een sigaar uit eigen doos. Volkomen nutteloos. 

Volkomen met u eens.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 januari 2021

Update gehad en moet nu ook eerlijk zeggen dat bij mij alles weer naar tevredenheid  werkt. Mag ook gezegd worden vind ik. 👍🏼

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 22 januari 2021
Widajono schreef:

Hier ook mail mét voucher code ontvangen. Ik vind dit echt belachelijk en ga consuwijzer inschakelen.

Zoals ik al voorspeld had.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Carboxy schreef:
SledgehammerNL schreef:

en werd wakker...

Goeie! Maar die nachtmerrie heeft wel langer geduurd dan de tijd die je hebt om de voucher te gebruiken. Overigens nog niets gehoord van KPN/XS4ALL.

Ik hoef eerlijk gezegd ook niets te horen. Gelukkig ben ik gevrijwaard gebleven van alle ellende. Mijn ontvangers hebben al die tijd alle taken snel en zonder haperingen uitgevoerd. Laat ze het geld liever besteden aan klanten die er wel last van hebben gehad.