Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6469 reacties
  • 23 januari 2021
PeterG schreef:

Wel de ESPN zenders, @Chrizziey ? (221 e.v.)

Ook dat kan ik niet checken, ik heb ook standaard het betaalde EPSN ESPN pakket :disappointed_relieved: . Ik maak het mezelf wel ingewikkeld maar goed tip! :)

**Edit : Oepsss, typfoutje. Iets met paraplu's enzo. 

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 23 januari 2021
Lisa schreef:

Ja! @wjb, graag! dan geven we jouw voordelen aan Jobje73:stuck_out_tongue_closed_eyes:

PB verstuurd ... naar @jobje73.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 23 januari 2021

Bedankt @Chrizziey! Ik ga kijken wat ik voor je kan doen :blush:

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 88 reacties
  • 23 januari 2021

KPN : Nog geen mail mogen ontvangen (net als die mail van 2 weken geleden ook niet )

De uitrol van de mail lijkt sterk op de manier van uitrollen van de nieuwe “belevenis van het nieuwe TV menu” dat 6-7 maanden geleden van start ging (en nog steeds problematisch is).

Dus over 5-6 maanden zou de mail er wel zijn , dan zijn wij al  weg hoor.

Lekker een frisse start bij een andere tv aanbieder.

Wat een minachting naar de klant.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 23 januari 2021
Lisa schreef:

Ja! @wjb, graag! dan geven we jouw voordelen aan Jobje73:stuck_out_tongue_closed_eyes:

@jobje73. Nee dat hoeft uiteraard niet. Ik verbaasde me er gewoon over:sweat_smile: . Geen idee waarom je geen mail hebt gehad. Zijn (ongeacht je de mail ontvangen hebt, of niet) de zenders bij jou niet opengezet? 
Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer nog kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik mee. 

@Chrizziey Dezelfde vraag voor jou. Geen mail, wel de zenders? Is het mailadres, waarmee je inlogt op het Forum, ook het mailadres waarop je onze mails zou willen ontvangen? Ik vraag graag even na of je in de distributielijst staat. 

Zoals ik al duidelijk typte: Het pluspakket staat bij mij altijd open omdat ik dat, samen met FOX eredivisie graag in mijn pakket wil. 

• 3 reacties
  • 23 januari 2021

Bepaalde reacties worden vakkundig genegeerd door KPN personeel (moderators). Logisch ook, zij zitten onderaan de keten.

Maar het signaal dat hier door veel klanten wordt afgegeven is duidelijk en niet te negeren.

Deze compensatie is beneden alle maat voor trouwe klanten die veel hinder hebben ondervonden maar wel de volle mep betaald hebben.

We praten tegen een muur. En dat al bijna een half jaar lang. Machteloos.

Hallo,

Er zou een update komen zodat TV menu sneller wordt. Maar die van heeft nog geen update gehad en is net zo traag als daarvoor? In de email dat ik heb ontvangen staat dat ik niets hoef te doen na de update. Maar TV menu is dus nog steeds traag.

Graag uw advies.

Mvg, 

Mahdi

Admin: @traag tv menu bericht samengevoegd met verzameltopic

• Helper
  • 29 reacties
  • 23 januari 2021

Gisteren ook op me 2e ontvanger de update gekregen (voor me andere ontvanger een kleine 2 weken geleden al ontvangen).

De tv-gids is in ieder geval weer snel, dus daar ben ik blij mee na zoveel maanden ongemak waar ik regelmatig melding van heb gemaakt. Niet meer aankomen nu.

De oude bekende problemen zijn dan wel weer terug gekomen hiermee. maar die heb ik liever dan de langzame gids.

Nu lees ik nog wel dat na de “compensatie” van gratis zenders voor een maand. verschillende het ook hebben over een gratis film als compensatie. Gezien ik die zenders toch niet krijg, kan ik mijn compensatie omgewisseld krijgen naar de film. Telefonisch gaven ze aan dat ik hiervoor in deze topic moest reageren om dat om te wisselen

• Helper
  • 44 reacties
  • 23 januari 2021

Het is natuurlijk zo dat ik destijds niet voor de goedkoopste provider maar naar ik veronderstelde de beste.Het hele update verhaal van InteractieveTV van KPN is vindt men nu zelf ook bepaald geen reclame voor kundig een probleem oplossen.Ik had last van haperend beeld ,ik kreeg na ingrijpen van KPN trage bediening.Dat is nu dus weer terug gezet en gaat dat weer van ouds her.Alleen HET probleem waar alles om begonnen is (stilstaand en haperend beeld) er nog steeds.Dus ook na de update,s en opfrissingen en het modem uit, TV ontvanger opnieuw opstarten enz.enz..Het sorry en de gratis film is wel erg karig na uren te hebben doorgebracht met het in beeld volgen van het opladen van nieuwe software met als eind resultaat dat ik NU nog steeds niet gewoon ontspannenTV kan kijken.(gaat een tijdje goed en dan plots weer van oudsher de zelfde problemen

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 23 januari 2021

@MauriceZ zou je aan kunnen geven waarom je vermoed dat je de zenders niet zult krijgen? Iedere klant van KPN met ITV zal de zenders krijgen. Klanten die de zenders al betaald aan hebben staan krijgen een Video On Demand code. 

• Helper
  • 29 reacties
  • 23 januari 2021
Bram_ schreef:

@MauriceZ zou je aan kunnen geven waarom je vermoed dat je de zenders niet zult krijgen? Iedere klant van KPN met ITV zal de zenders krijgen. Klanten die de zenders al betaald aan hebben staan krijgen een Video On Demand code. 

Hoi Bram autocorrect gevalletje, kan me bericht helaas niet aanpassen achteraf. Ik bedoelde kijk ipv krijg. Dus of de type compensatie aangepast kan worden zodat ik er nog een heel klein beetje wat aan heb voor 6 maanden ongemak. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 23 januari 2021

VRAAG:

kan ik de compensatiezenders ook opnemen?

zo ja, kan ik dan ook terugkijken?

zo ja, tot wanneer kan ik terugkijken?

Deze vragen ivm eerdere problemen met b.v NPO2 extra problemen. Deze werden nooit opgelost. Ik heb de gemaakte opnames nooit meer kunnen kijken.

Zie ook:

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 23 januari 2021

Het probleem van de snelheid van mijn interactieve TV is opgelost. Het werkt uitstekend.

Ik merk ook dat er aandacht aan besteed wordt.

Toch wil ik terug komen op een eerdere vraag: is het mogelijk om al die extra extra en overbodige  OK meldingen die na een commando worden gevraagd te verwijderen of uitschakelbaar te maken in het menu?

Voorbeeld: wanneer ik een stop commando geef wordt er gevraagd of ik wil stoppen.

Dat scheelt u ook in de knoppen slijtage..   vr. gr. Bert2017

• Topper
  • 12 reacties
  • 23 januari 2021
MauriceZ schreef:

Gisteren ook op me 2e ontvanger de update gekregen (voor me andere ontvanger een kleine 2 weken geleden al ontvangen).

De tv-gids is in ieder geval weer snel, dus daar ben ik blij mee na zoveel maanden ongemak waar ik regelmatig melding van heb gemaakt. Niet meer aankomen nu.

De oude bekende problemen zijn dan wel weer terug gekomen hiermee. maar die heb ik liever dan de langzame gids.

Nu lees ik nog wel dat na de “compensatie” van gratis zenders voor een maand. verschillende het ook hebben over een gratis film als compensatie. Gezien ik die zenders toch niet krijg, kan ik mijn compensatie omgewisseld krijgen naar de film. Telefonisch gaven ze aan dat ik hiervoor in deze topic moest reageren om dat om te wisselen

Beste Maurice, ik zou zeggen: kijk eerst eens wat je kan huren met de tegoedbon. Dan hoef je geen moeite te doen om een tegoedbon te ontvangen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 23 januari 2021
Bram_ schreef:

@MauriceZ zou je aan kunnen geven waarom je vermoed dat je de zenders niet zult  krijgen? Iedere klant van KPN met ITV zal de zenders krijgen. Klanten die de zenders al betaald aan hebben staan krijgen een Video On Demand code. 

Wat vind je nu zelf van deze compensatie, m.n. voor mensen die echt problemen hebben gehad het afgelopen half jaar? Graag een eerlijk antwoord. En dan bedoel ik @Bram_ 

• 0 reacties
  • 23 januari 2021
jobje73 schreef:
Bram_ schreef:

@MauriceZ zou je aan kunnen geven waarom je vermoed dat je de zenders niet zult  krijgen? Iedere klant van KPN met ITV zal de zenders krijgen. Klanten die de zenders al betaald aan hebben staan krijgen een Video On Demand code. 

Wat vind je nu zelf van deze compensatie, m.n. voor mensen die echt problemen hebben gehad het afgelopen half jaar? Graag een eerlijk antwoord. En dan bedoel ik @Bram_ 

Jobje,

Sorry, ik vind dit echt kinderachtig. Bram is als het officieel beleid is gewoon de spreekbuis van KPN. Hij hoeft KPN niet te verdedigen, maar kan het natuurlijk niet afkraken.

Wij hebben dus een voucher gehad.

Ik zou liever een STB hebben waarop alle functies net als bij andere klanten kunnen worden gebruikt. Op advies van @wjb  heb ik op de HBM2260 de pip uitgezet en nu functioneert hij zonder problemen. Omdat er nog geen reactie van een webcare van KPN hier op gekomen is, denk ik dat het blijvend is. Dit discrimineren van ons en alle HBM2260 gebruikers vind ik zorgelijk.  

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 23 januari 2021
CorL schreef:

Omdat er nog geen reactie van een webcare van KPN hier op gekomen is, denk ik dat het blijvend is. Dit discrimineren van ons en alle HBM2260 gebruikers vind ik zorgelijk.  

Ik denk niet dat dit blijvend zal zijn, ik ben er van overtuigd dat de snelheid van de PiP nog verbeterd zal worden. Alleen al het omdraaien van activiteiten (eerst gids tonen en daarna beeld naar PiP resizen) zal in de perceptie een sterke verbetering op kunnen leveren.

• Topper
  • 19 reacties
  • 23 januari 2021

Kan iemand me misschien uitleggen waarom ik nu met een VIP5202 icm Experiabox 12 GEEN nieuw menu binnen kan halen?

Ik draai nu op 7.7.90_1 maar dat zou minimaal 8..moeten zijn?

• Topper
  • 19 reacties
  • 23 januari 2021
Voor de duidelijkheid..ik zit dus nog in dit lelijke menu..

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 23 januari 2021
CorL schreef:
jobje73 schreef:
Bram_ schreef:

Wat vind je nu zelf van deze compensatie, m.n. voor mensen die echt problemen hebben gehad het afgelopen half jaar? Graag een eerlijk antwoord. En dan bedoel ik @Bram_ 

Jobje,

Sorry, ik vind dit echt kinderachtig. Bram is als het officieel beleid is gewoon de spreekbuis van KPN. Hij hoeft KPN niet te verdedigen, maar kan het natuurlijk niet afkraken.

Ik zou liever een STB hebben waarop alle functies net als bij andere klanten kunnen worden gebruikt. Op advies van @wjb  heb ik op de HBM2260 de pip uitgezet en nu functioneert hij zonder problemen. Omdat er nog geen reactie van een webcare van KPN hier op gekomen is, denk ik dat het blijvend is. Dit discrimineren van ons en alle HBM2260 gebruikers vind ik zorgelijk.  

Mag jij vinden Cor. Maar als je echt veel problemen en ergernis hebt gehad (jij vast niet denk ik aan je reactie) een half jaar lang met de ‘vernieuwing’  is deze compensatie van KPN natuurlijk, hoe moet ik dit nu even netjes zeggen?, nog even een extra wond veroorzakend (vind ik). 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 23 januari 2021
user1977 schreef:

Kan iemand me misschien uitleggen waarom ik nu met een VIP5202 icm Experiabox 12 GEEN nieuw menu binnen kan halen?

@user1977 Bel even 0800 0402 of er nog een Mororola ontvanger geregistreerd staat. Grote kans dat je een Motorola hebt gehad in het verleden? Zo ja, laat deze dan afmelden. Is dit gebeurd, dan krijgt jouw 5202 vanzelf de updates binnen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 23 januari 2021
Lisa schreef:

@jobje73 Je hebt geen mail ontvangen en kunt geen gebruik maken van de compensatie terwijl je wel storing hebt gehad? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

En?

• Topper
  • 19 reacties
  • 23 januari 2021
Anneke-Anna schreef:
user1977 schreef:

@user1977 Bel even 0800 0402 of er nog een Mororola ontvanger geregistreerd staat. Grote kans dat je een Motorola hebt gehad in het verleden? Zo ja, laat deze dan afmelden. Is dit gebeurd, dan krijgt jouw 5202 vanzelf de updates binnen. 

dit heb ik in november al laten nakijken, er is geen Motorola meer in mijn abo te vinden. Snap er werkelijk niets van..alle manieren heb ik al uitgeprobeerd..niets lukt. Frustrerend, vooral dat oerlelijke menu uit 2012

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 23 januari 2021
user1977 schreef:
Anneke-Anna schreef:
user1977 schreef:

dit heb ik in november al laten nakijken, er is geen Motorola meer in mijn abo te vinden. Snap er werkelijk niets van..alle manieren heb ik al uitgeprobeerd..niets lukt. Frustrerend, vooral dat oerlelijke menu uit 2012

Jouw ontvanger wordt dan in een ‘veegbatche’ meegenomen met de resterende ontvangers met een soortgelijke ’issue’ Ik weet niet wanneer dit gebeurd, hier kan een moderator @Erik_ jou vast meer over vertellen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 34 reacties
  • 23 januari 2021
CorL schreef:
jobje73 schreef:
Bram_ schreef:

@MauriceZ  zou je aan kunnen geven waarom je vermoed dat je de zenders niet zult  krijgen? Iedere klant van KPN met ITV zal de zenders krijgen. Klanten die de zenders al betaald aan hebben staan krijgen een Video On Demand code. 

Jobje,

@Erik_

Hier ook een gebruiker van 2x de HMB2260 waarbij de problemen bij lange na nog niet voorbij zijn. Worden wij permanent gecompenseerd of gaan we de problemen ook een oplossen? Maanden van ellende en frustratie. Nu ook nog communiceren dat alles opgelost is terwijl men wel beter weet. KPN heeft geen plaat voor zijn kop maar een hele betonnen muur.