Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020

Afbeelding? Welke afbeelding :unamused:

Èlke keer 😣 (2260) #soannoyingtraag 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 24 augustus 2020
robby666 schreef:

ondertussen 2 x een chatsessie gehad, vip5202 stonden nog niet in het systeem vermeld (ondertussen wel) maar de update komt maar niet door.

experiabox en arris gereset en rechtstreeks op experiabox aangesloten, arris download software wel maar dan toch de oude.

misschien dat het van de week nog komt, maar kan het ergens niet uitstaan

de verbeterde software is gewoon weer de oude

UI versie 3.90.01. /   softwareversie 7.7.90_1

@robby666

Om even terug te komen op je vraag. Als de Motorola 1853 is afgemeld door de klantenservice kan het enkele dagen duren voordat je wordt omgezet. Dit gebeurd middels een wijziging op je abonnementsnummer, dus alle ontvangers zullen dan direct voorzien worden van de nieuwe software.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 24 augustus 2020
Anneke-Anna schreef:

Klopt, heb ik hier op de 5202 ook regelmatig. Lijkt iets niet helemaal lekker te lopen in sync van ontvanger met de server. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020
ChrisWissink schreef:
Anneke-Anna schreef:

Klopt, heb ik hier op de 5202 ook regelmatig. Lijkt iets niet helemaal lekker te lopen in sync van ontvanger met de server. 

En het volume niet goed op de, idem 5202, er gaat inderdaad iets niet goed. 
(we zijn volgens mij in de hoek gezet 😳😂)

wjb
Superuser
  • 74607 reacties
  • 24 augustus 2020
ChrisWissink schreef:
Anneke-Anna schreef:

Dit hebben wij nog nooit hoeven ervaren op onze ZXV8001 en HMB2260's.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 24 augustus 2020
wjb schreef:

In de minigids valt vaak het logo weg en verschijnt er een tekst. In de gids heb ik regelmatig die vraagtekens dat zich vaak snel weer hersteld. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 24 augustus 2020

Waar ik ook regelmatig tegenaan loop is een probleem bij het automatisch overschakelen bij het aanzetten van een herinnering. Ik gebruik ‘herinnering aanzetten’ zeer geregeld, eigenlijk elke dag wel een keer, want dan schakelt de tv automatisch naar het programma wat ik niet wil vergeten. Ik zet automatisch overschakelen op aan. Dat gaat een aantal malen goed, hij blijft op ‘aan’ staan. Maar na een x aantal keer staat het weer op uit. En door de automatisme kijk/ keek ik niet goed of dit wel op aan staat. In het oude menu stond het eenmaal op aan, daarna nooit weer op uit gehad. Ook fixen aub @KPN. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020
ChrisWissink schreef:
wjb schreef:

In de minigids valt vaak het logo weg en verschijnt er een tekst. In de gids heb ik regelmatig die vraagtekens dat zich vaak snel weer hersteld. 

Hier hersteld het niet, pas na de gids herstarten. Ik heb Hussel 100 en zo traag is gewoon belachelijk. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2692 reacties
  • 24 augustus 2020

Ik heb nu al een flinke tijd het nieuwe menu. Ik begin mij steeds meer en meer te storen aan de voorgedefinieerde lengte van de blauwe knop. Want daarmee ga je 5 minuten vooruit. Omdat de reclameblokken meestal rond de 8 minuten zijn, is 1x drukken op de blauwe knop niet handig en 2x ook niet. In beide gevallen moet je nog flink vooruit- of terugspoelen.

Het zou naar mijn mening handiger zijn om de blauwe knop 4 minuten te maken. Dan zou je met 2x drukken erop, 8 minuten vooruit springen.

En natuurlijk zou het nog mooier zijn als de gebruiker de tijd van de blauwe knop zelf kan instellen. Ik zou 'm dan instellen op 4 minuten, misschien zelfs 3 minuten.

Wat vinden jullie hiervan?

Fred_V
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 54 reacties
  • 24 augustus 2020
Katana321 schreef:

Wat vinden jullie hiervan?

Strak plan!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020

Ik denk, ik gooi er een ‘frisse start’ door.…hangt op 95P foutcode na alles binnen halen. Doet niets meer en de reset en software etc. ging al zo traag….nieuwe software binnenhalen ook erg traag....moet ik weer...zonder menu reset deze keer... 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 24 augustus 2020

@Anneke-Anna, er is toevallig net vanavond een storing gaande. Dit issue heb ik vanavond ook al een aantal keer gelezen. Niet bij iedereen, maar sommigen krijgen dit of een AVS-500 foutcode.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020
ChrisWissink schreef:

@Anneke-Anna, er is toevallig net vanavond een storing gaande. Dit issue heb ik vanavond ook al een aantal keer gelezen. Niet bij iedereen, maar sommigen krijgen dit of een AVS-500 foutcode.

Ah, ok, dank je. Dat verklaart een hoop. 

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 178 reacties
  • 24 augustus 2020
wjb schreef:
ChrisWissink schreef:
Anneke-Anna schreef:

Ik had dit 6 dagen terug ook op een HMB2260.

roelfsema
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 208 reacties
  • 24 augustus 2020

Heb zelf 3x een Arris VIP2952 en tot op heden geen update gehad, ik wacht af met enige regelmaat heb ik bij opstarten dat ik wel geluid heb maar geen beeld.

Hoop dat dit met de update opgelost is.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 24 augustus 2020

Even zappen door de tv gids zit er ook niet in. Niks meer dan frustratie met deze nieuwe gids. 

en KPN die nergens een fatsoenlijke reactie of bericht plaatst met wat ze voor acties gaan onder nemen. 
ik kom niet verder plaats het op het forum daar kijken de moderators mee. Nou schiet niet echt op. 

kom op KPN we betalen elk jaar een beetje meer omdat jullie moeten vernieuwen. Dat snap ik. Maar nu is dat geld bijzonder slecht besteed!!

Forum|alt.badge.img+1

Gaat lekker na die nieuwe update, niet?

Meerdere problemen en bugs vertonen zich nu, naast de volledige traagheid en onnodige veranderingen.

• Mijn opnames laden zich niet en zijn niet terug te kijken; ik kan alleen met de uitknop de tv uitzetten en weer aanzetten, maar opnames werken niet
  • Ik kan geen serie opnames inplannen, zoals bv Weekend Miljonairs van as zaterdag. Als ik op serie opnemen druk dan gebeurt er niets
  • De KPN app werkt niet, vraagt vervolgens om met je abonnementsnummer in te loggen en ook dan geen werkende app. Je krijgt de melding dat KPN ID niet bereikbaar is. Met je abonnmentsnummer krijg je de melding: controleer je verbinding en probeer het opnieuw 500-5005.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2020

Gaat echt top! Foutmelding AVS-500-5005, daarna werkt niks meer, zelfs de menu knop werkt niet meer. Ook niet na een herstart

• Topper
  • 19 reacties
  • 24 augustus 2020

Bij mij ook. Modem herstart, box herstart. Alles uit stopcontact en 30 seconden gewacht, nada, niks.

• Topper
  • 19 reacties
  • 24 augustus 2020
NicolevandenBroek62 schreef:

Gaat lekker na die nieuwe update, niet?

Meerdere problemen en bugs vertonen zich nu, naast de volledige traagheid en onnodige veranderingen.

• Mijn opnames laden zich niet en zijn niet terug te kijken; ik kan alleen met de uitknop de tv uitzetten en weer aanzetten, maar opnames werken niet
  • Ik kan geen serie opnames inplannen, zoals bv Weekend Miljonairs van as zaterdag. Als ik op serie opnemen druk dan gebeurt er niets
  • De KPN app werkt niet, vraagt vervolgens om met je abonnementsnummer in te loggen en ook dan geen werkende app. Je krijgt de melding dat KPN ID niet bereikbaar is. Met je abonnmentsnummer krijg je de melding: controleer je verbinding en probeer het opnieuw 500-5005.

Wat ook irritant is dat je een opname niet meer eenvoudig kan verwijderen, maar eerst helemaal terug moet naar het menu, de opname moet opzoeken (en dus goed moeten onthouden welke het betreft) en dan pas kan die verwijderd worden. Graag veranderen in hoe het was.

We zijn weer drie dagen verder KPN. En NOG STEEDS geen reactie. Zit net een film terug te kijken en ja hoorrrr, weer een plotselinge restart. Is het de bedoeling dat ik naar één van jullie concurrenten overstap? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 24 augustus 2020

Vanavond enkele malen de AVS-TO-0001 storing. Dat betekent dat je geen enkele opname meer kan zien.

Lekker.

Volkomen zinloze update met plaatjes voor de leuk en vertraging in handling bij de vleet. Bah.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 24 augustus 2020

Oh ja, en als je een opname verwijdert blijft het geheel hangen. Stekkertje er uit en stekkertje er weer in. Lijkt wel Windows 2.0.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 24 augustus 2020

Nog iets: opnames uit een ver verleden gaan opeens een eigen leven leiden. Ik krijg in mijn opnames nu een bbc reisprogramma's (die ik al heb gezien) voor de zekerheid met toevoeging van een doventolk. Heel fijn maar geef mij Irma maar. Wat een gepruts. Moet je allerlei ooit geplande opnames weggooien en maar hopen dat ze wegblijven en niet plotseling weer verschijnen.

• 0 reacties
  • 25 augustus 2020

Wat een frustratie weer… heel veel sterkte!