Skip to main content

Toevallig lees ik vandaag https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234 gelezen. Wij hebben hierover een week of 3 a 4 geleden contact gehad met KPN. Er werd toegezegd dat wij met onze Arris 5202 mediaboxjes (3x) voor 30 september de nieuwe uitstraling zouden hebben. En wat lees ik in bovengenoemd artikel dat “Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen). “
Niet bij ons dus!!!

@KPN, hoe zit dat nu?

Heb je ooit een Motorola VIP1853 gehad?

Zo ja, staat die toevallig nog geregistreerd op jouw aansluiting?


Hiervoor hadden we ook Arris en daarvoor geen idee.Er zou verder niets meer geregistreerd moeten zijn op ons adres.


Dat zou anders wel kunnen verklaren waarom de update nog niet plaatsgevonden heeft.

KPN vergeet nog wel eens om TV ontvangers te verwijderen die geretourneerd zijn.

Klantenservice (0800-0402) kan dat voor je controleren.

 


Daar hebben we 3 a 4 weken geleden al contact mee en over gehad. Er is een toezegging gedaan dat we voor 30/09 deze update zouden krijgen


Daar hebben we 3 a 4 weken geleden al contact mee en over gehad. Er is een toezegging gedaan dat we voor 30/09 deze update zouden krijgen

Maar heb je ze ook gevraagd of er nog een oude TV ontvanger op jouw aansluiting geregistreerd staat?


Mijn man gevraagd (hij heeft met ze gesproken) en er staat niets anders op ons adres geregistreerd.


Dan hadden jullie TV ontvangers dus al voorzien moeten zijn met het nieuwe menu.

Ik hoop dat er zich snel een KPN moderator zal melden die zich hierover gaat ontfermen.


Hoi @MaureenvGoethem, welkom! Je geeft aan dat je man een 3-4 weken geleden heeft gebeld. Ik denk dat de collega toen is uitgegaan van wat gezegd is dat jullie hebben, Arris, en dat hij van daar uit de datum van 30 september heeft doorgegeven zonder verder te checken. Maar, aangezien jullie de update nog niet hebben, lijkt het er wel op dat er toch nog een oude ontvanger ergens geregistreerd staat. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik het na.


Forumprofiel ingevuld.


Dank je @MaureenvGoethem, ik moet je alleen toch helaas doorverwijzen naar de telefoon. Jullie aansluiting is kleinzakelijk. En dat betekent dat ik in mijn technisch systeem geen inzage heb in jullie abonnement, en dus ook niet kan controleren of daar de juiste ontvangers staan. Als je belt met 0800-0402, dan wordt je daar doorverbonden naar de collega's die dit wel kunnen. Mocht er nog een oude ontvanger geregistreerd staan, dan kunnen ze die verwijderen. Waarna ook jullie meegenomen gaan worden in de update. Wanneer dit dan precies zal zijn, durf ik niet specifiek te zeggen, updates gaan in groepen. 


0800-0403 is zakelijk. dank je

 


En die gooien mij er steeds uit…