Nu ik een Panasonic tv heb, heb ik ook de mogelijkheid om IPTV te ontvangen, heb ook wel een iptv server, maar die is in het Russisch, een taal die ik niet beheers. Overigens kan ik ook een aantal Duitse IPTV servers berijken, maar geen KPN, waardoor ik nog steeds met een Motorola Set Top Box (STB) zit, die met naarmate hij ouder wordt, steeds vaker compleet herstart moet worden. Waarom KPN niet gewoon IPTV aanbiedt is mij een raadsel. Het IPTV protocol is een standaard, die een STB ook gebruikt. Alleen heb ik meer vertrouwen in mijn tv dan in de Motorola STB, dit is ondertussen ook al de derde STB in 4 jaar tijd. KPN kom op, doe jullie werk, stop met dat gezever over technische onmogelijkheid, een STB is niets meer dan een IPTV interpreter, ofwel een soort van IPTV 'modem'. Of hebben jullie een compleet eigen systeem geïmplementeerd? Gezien de kosten die dit zou opleveren, kijk het mij van niet. Overigens zou het wel zo netjes zijn als jullie iig Nederland 1, 2 en 3 gratis over IPTV zouden aanbieden. Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat jullie gewoon niet willen om iets aan te bieden, waardoor jullie de tv kastjes niet meer 'gratis'' aan kunnen bieden. In feite is de huur van die kastjes gewoon onderdeel van het pakket en dus ook van de prijs. Een beetje de bekende sigaar uit eigen doos dus. Zie maar wat jullie er mee gaan doen, ondertussen ben ik op zoek naar een andere aanbieder…
Â
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt