Skip to main content

Zit met het volgende “probleem” wil de TV uitzendingen die ik met de KPN iTV app bekijk in oostenrijk, op onze TV in de caravan streamen.

Heb dan geen duur satteliet abbonement meer nodig, waar ik maar 4 weken per jaar gebruik van maak.

Ja het kan met een chromecast maar dat is  lastig als er op de camping geen internet (wifi) is.

Om bovenstaande voor elkaar te krijgen heb ik 2 iphones nodig.

Iphone 1 zet ik de hotspot functie (wifi) aan, hierop laat ik de chromecast dan inloggen.

Met iphone 2 start ik de iTV app en via chromecast zet ik het beeld op de TV.

Heel gedoe en niet zo stabiel.

 

Nu las ik over de “Apple Lightning Digital AV Adapter” 

Werkt deze nu samen met KPN iTV ?? zodat ik met 1 iphone en de “Apple Lightning Digital AV Adapter” via HDMI het op de TV kan bekijken?

 

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik hoor het graag.

 

groet Jan

 

@wjb zou de https://www.gl-inet.com/products/gl-mt300n-v2/ ook voldoen wanneer VPN niet nodig is? Deze kost de helft. 


Ook die zal gaan werken, zelfs met VPN.


Maak gebruik van VPN via mijn Synology NAS op mijn iPhone, dan hoeft de router toch niet ook nog VPN te draaien?


Maak gebruik van VPN via mijn Synology NAS op mijn iPhone, dan hoeft de router toch niet ook nog VPN te draaien?

Als jij wilt casten naar een Chromecast dan zal die Chromecast ook binnen de VPN tunnel moeten communiceren en dan zal je dus de travelrouter die VPN tunnel moeten laten opzetten.


Aha ok!