Skip to main content

Ik heb nog een maand toegang tot kpn tv maar op de camping waar ik zit kunnen jullie geen service bieden. Noodgedwongen zit ik nu bij jullie concurrent. Maar ik mag de app op tv voor KPN niet meer gebruiken. Krijg melding dat mijn smart tv verbonden moet zijn met vaste kon internetverbinding. Met andere woorden, ik betaal voor een service die jullie niet leveren. 
 

Hoe kan ik toch op tv naar kon kijken via de kon app?

maar heb je nu wel of geen KPN contract op de camping? Blijkbaar niet want je zit bij de concurrent, waarom denk je dan nog dat je bij KPN TV kunt kijken?


Het zou eigenlijk toch algemeen bekend moeten zijn dat de smart-TV app alleen thuis te gebruiken is.

Bron


Op de camping konden ze mij geen alternatief aanbieden met voldoende Mbits/s maar houden ze mij wel aan opzegtermijn (wat ik begrijp). Ik kijk dus omdat ik nog wel een abonnement heb en kpn naar mijn mening daarmee ook een leververplichting. Dus wil ik KPN TV gebruiken via mijn shield tv via internet. Dit kon ik wel gewoon met die concurrent destijds bij KPN. 


De vraag is dus welke KPN TV app werkt wel buiten een eigen netwerk op mijn shield tv?


De vraag is dus welke KPN TV app werkt wel buiten een eigen netwerk op mijn shield tv?

Dan zal je de iTV app op een telefoon of tablet moeten gebruiken en daarmee naar die Shield TV moeten casten.