Skip to main content

TV kijken rechtstreeks via de KPNiTV app werkt niet optimaal. Bij het aanzetten van de TV staat het beeld altijd vast op laatst bekeken zender. Dus eerst app opnieuw opstarten/laden, erg vervelend. Vervolgens hapert het beeld tijdens TV kijken ook soms. TV kijken met set up box (arris) was veel fijner. Alleen is deze bij ons stuk. Heeft iemand tips zodat ik de app niet elke keer opnieuw hoef op te starten? Zodat ik bij aanzetten van de TV ook meteen TV kan gaan kijken. 

Opnieuw app installeren, midem van de stroom,  etc heb ik allemaal al geprobeerd.

Alvast bedankt

TV kijken rechtstreeks via de KPNiTV app werkt niet optimaal. Bij het aanzetten van de TV staat het beeld altijd vast op laatst bekeken zender. Dus eerst app opnieuw opstarten/laden, erg vervelend. Vervolgens hapert het beeld tijdens TV kijken ook soms. TV kijken met set up box (arris) was veel fijner. Alleen is deze bij ons stuk. Heeft iemand tips zodat ik de app niet elke keer opnieuw hoef op te starten? Zodat ik bij aanzetten van de TV ook meteen TV kan gaan kijken. 

Opnieuw app installeren, midem van de stroom,  etc heb ik allemaal al geprobeerd.

Alvast bedankt

 


TV kijken met set up box (arris) was veel fijner. Alleen is deze bij ons stuk.

Heb je al contact gehad met klantenservice om de TV ontvanger om te ruilen.

 

Heeft iemand tips zodat ik de app niet elke keer opnieuw hoef op te starten? Zodat ik bij aanzetten van de TV ook meteen TV kan gaan kijken. 

Ik neem aan dat je de smart-TV app bedoelt. Wat is het merk van de televisie waarop di geïnstalleerd is?


Nee geen contact met klantenservice gehad omdat kijken via de KPNiTV app mij wel ideaal leek. Kastje minder. Stopcontact minder. :)

 

Merk van de TV is samsung QE43Q67TAS die is dus  geschikt voor deze app


Nee geen contact met klantenservice gehad omdat kijken via de KPNiTV app mij wel ideaal leek. Kastje minder. Stopcontact minder. :)

 

Merk van de TV is samsung QE43Q67TAS die is dus  geschikt voor deze app

De smart-TV app is alleen nog verre van stabiel (zoals je hebt kunnen merken), heeft een mindere beeldkwaliteit en mist ook een hoop functionaliteit.

Mijn advies: Neem morgen direct contact op met klantenservice en laat die TV ontvanger vervangen.


Dank U is misschien wel de beste optie.