Skip to main content

Beste KPN,

Ik krijg van de itv app bijna elke dag een foutmelding. dat de webpagina niet bereikbaar is. Als ik de app daarna her-installeerĀ of de stroom van de tv haal dan doet ie het erna weer maar dit is natuurlijk niet fijn.

Kunnen jullie dit op een of andere manier oplossen, want dit is niet werkbaar zo.Ā 

gr Erwin

Ā 

Hoi @Errewin, welkom bij ons op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet fijn is inderdaad! Op het moment dat je die melding krijgt, werken andere apps (bijvoorbeeld Netflix) op jouw smart tv dan nog wel? Is de tv met een netwerkkabel aangesloten op het modem, of gebruik je dat draadloos? Met die antwoorden kan ik de situatie wat duidelijker krijgen, en kunnen we vanaf daar samen kijken naar een oplossing. Ik hoor het graag van je.


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Errewin, ik hoop dat het via een andere weg is gelukt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Dag Jasper,

mijn tv is aangesloten via kabel op router (access-point) en deze is weer via kabel verbonden met experiabox. Alle andere apps werken wel. Apple tv, netflix, etc.Ā 

Gr Erwin


Die andere apps werken ook nog op het moment dat onze app het niet meer doet? Als je ze probeert voordat je de stekker er uit haalt dus, nadat je de foutmelding hebt gekregen? Is het ook mogelijk om het eens als test zonder het access point te proberen?