Skip to main content

Ik probeer op mijn tv de app KPN iTV te installeren, maar als ik op installeren klik, doet hij het niet. Wat nu?

Hoe jong of oud is je TV


2 jaar. Ik vind de app ook. Maar als ik wil installeren, komt er even annuleren te staan en daarna weer installeren 


Staat de iTV app op je scherm bij de gedownloade app, kun je daar een foto van maken en welk merk tv heb je 


Nee hij staat juist niet bij de geïnstalleerde apps. Ik heb een Samsung tv


Je krijgt dit te zien met zoeken in de app store? Enals bij jouw ook dat teken rechts boven staat is ie al gedownload. 

 


Dat pijltje zie ik dus niet 


2 jaar. Ik vind de app ook. Maar als ik wil installeren, komt er even annuleren te staan en daarna weer installeren 

@SonjaR welke merk tv heb je?


Samsung 


Dat pijltje zie ik dus niet 

Dan ben ik bang dat je deze niet kan installeren, 🤔 vreemde situatie. 


Je bent op de tv ook geregistreerd / ingelogd met je Samsung account?

En wat is het model van de Samsung?

En je bent nu thuis op je kpn aansluiting?


Samsung 

Als je de aan en uit-knop een paar seconde in houdt dan geef je hem een harde reset, de gegevens blijven bewaard. Zou je dan de app nog eens willen proberen te installeren?


Je bent op de tv ook geregistreerd / ingelogd met je Samsung account?

En wat is het model van de Samsung?

En je bent nu thuis op je kpn aansluiting?

Inderdaad, 👍🏼 @SonjaR heb je een Samsungaccount?


Ja ben ingelogd op m’n Samsung account. Ga de harde reset proberen. 


@SonjaR met een samsung tv moet het wel lukken, heeft je tv al de nieuwste software 

 


@SonjaR met een samsung tv moet het wel lukken, heeft je tv al de nieuwste software 

 

Ik kan niet updaten dus neem aan van wel. 


Kun je een andere app wel downloaden? Probeer bijvoorbeeld eens Viaplay, SkyShowtime ofzo. Kan je ook weer verwijderen. Of gewoon niet toevoegen aan het startmenu.


Kun je een andere app wel downloaden? Probeer bijvoorbeeld eens Viaplay, SkyShowtime ofzo. Kan je ook weer verwijderen. Of gewoon niet toevoegen aan het startmenu.

Ja dat lukt wel


Raar hoor. 

Als het de "hoofd” tv is, woonkamer meestal, adviseer ik overigens toch de geleverde ontvanger te gebruiken. Dat beeld is écht mooier en de box heeft meer mogelijkheden. Ik vind het verschil op mijn 43” aanzienlijk.

Ook neem ik heel veel op van BBC First. Maar via de app mag kpn de opnames niet aanbieden. Alleen via de ontvanger.

Dan kun je in ieder geval kijken.


Nou geen idee hoe. Maar hij doet het ineens wel. Bedankt allemaal!


Raar hoor. 

Als het de "hoofd” tv is, woonkamer meestal, adviseer ik overigens toch de geleverde ontvanger te gebruiken. Dat beeld is écht mooier en de box heeft meer mogelijkheden. Ik vind het verschil op mijn 43” aanzienlijk.

Ook neem ik heel veel op van BBC First. Maar via de app mag kpn de opnames niet aanbieden. Alleen via de ontvanger.

Dan kun je in ieder geval kijken.

Helaas lukt het installeren van de ontvanger niet. Zal wel een vloek op me rusten ofzo 🫣


Kun je aangeven waar dát misloopt?


Kun je aangeven waar dát misloopt?

Hij blijft vastlopen op 85%. Krijg dan foutcode 503. Heb alles al 4x gereset


85 %?

Welke ontvanger heb je dan en sinds wanneer heb je je abonnement?


85 %?

Welke ontvanger heb je dan en sinds wanneer heb je je abonnement?

Heb m sinds vandaag. Heb een UHD tv ontvanger 


Ik wist niet dat de TV+ box DIW7022 percentages aangeeft. Of heb je de Arris VIP5202 misschien?