Skip to main content

Een aantal opnames in de app kan ik niet kijken. Ik krijg dan de foutmelding: fout bij het starten van de video. 

Op de tv werken deze video's wel. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd,  maar dan krijg ik nog steeds de foutmelding. 

Hoi @Jolanda Lazeroms ,

Dit kan een rechtenkwestie zijn. KPN heeft niet op alle programma’s/films/serie’s de rechten  gekregen om deze buitenshuis af te  spelen na uitzending. 
 

Hierdoor kun je de opnames wel thuis op jouw TV bekijken (tot maximaal één jaar), maar niet via apps. Want een app kun je ook buiten jouw huis gebruiken. 
 

Sommige TV-zenders laten dus bepaalde programma’s blokkeren voor opnemen. 


Ik denk niet dat dat het probleem is. Her zijn programma's die ik vaker via de app keek. Ook gewoon programma's op NPO1. Nog nooit problemen mee gehad.


Als je app gebruikt op een tablet, dan zou je nog eens een andere browser kunnen proberen. Of check het eens op een andere telefoon/tablet. 


Beste @Jolanda Lazeroms, welkom! Is het inmiddels wel gelukt? Zo niet, kan je ze tot zeven dagen terugkijken via de gids. Ik ben benieuwd of dat wel werkt en om welke afleveringen van welke datum/tijdstip het gaat.


Het gaat om al wat oudere afleveringen. Bijvoorbeeld de serie Hoog water van afgelopen februari en het musical awards gala. Maar een ander programma van november werkt dan weer wel.


Ha @Jolanda Lazeroms, kan ik samenvattend concluderen dat het gaat om wat oudere afleveringen van de NPO zenders? Daar lijkt inderdaad iets mee aan de hand te zijn, zijn we vanmorgen achtergekomen. Het wordt op dit moment uitgezocht. Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Mochten we voorbeelden nodig hebben, kan ik jouw gegevens doorzetten. Zodra ik meer weet, kom ik er op terug!


Ik heb inmiddels bevestigd gekregen dat de problemen verholpen zijn. Kan jij al jouw opnames ook weer bekijken? Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier gewenst!


Jouw samenvatting klopt. Ik heb de gegevens aangevuld.

Bedankt alvast


Onze berichten hebben zich net gekruist, @Jolanda Lazeroms ;-). Het is gelukkig inmiddels opgelost.


Ja, het werkt weer. Bedankt voor het oppakken van mijn vraag.

 

Groetjes Jolanda