Skip to main content

Ik heb zowel op mijn TV-toestel als op de STB DIW7022 de KPN ITV app geïnstalleerd, alles werkt op beide systemen, behalve werkt op beide systemen live tv kijken niet. Een bepaalde willekeurige zender start even op en valt daarna meteen weer terug naar de begintoestand van de app.

De softwareversie van de app is 3.0.16

Ik weet dat de app voor Android Bèta is, maar toch.

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic aangemaakt voor een troubleshoot. 

 

Versie 7.6.2 is op mobiel en tablet @JanD .

We hebben het hier over de versie voor Android-TV. Hier beschik ik momenteel (alleen) over een Philips tv en m'n Nokia 8000. Daarop is hier de KPN TV app versie 3.0.16 momenteel. En die ligt nog 5 minuten achter en crasht met ondertiteling aan. Dus nog niet vernieuwd hier.

Hoe het zit op de Samsung met Tizen kan ik morgenmiddag pas weer zien.


Hallo @Ratonesque zowel op de Sony TV, de TV+box, tablet en mobiel.

 

Hmm... ook de op de +Box...voor de update had ik het nummer 3.0.15....ook op de +Box....ik heb 'm ook wel 's opnieuw geïnstalleerd, geloof ik, nou ja, het belangrijkste is dat alles weer goed werkt!

 

Dat laatste is het belangrijkste inderdaad. Versienummers niet teveel naar kijken in dit geval. Al pogen we daar wel een wat eenduidigere lijn in te trekken t.b.v. troubleshooting en support en communicatie met jullie (forum en telefoon), maar dat was met deze fix niet helemaal gelukt.

Daarom kan ik voor nu melden: 0.3.21 in Play Store i.c.m. 3.0.16 in de app zelf, dan zit je op de laatste versie van nu, inclusief fix.

Alleen als je automatische updates ‘uit’ hebt staan in de Play Store, dan kun je nog in theorie een versie hebben met de fout, maar diegenen die dat hebben, hadden de grote update begin juni ook al niet gekregen waarschijnlijk; tenzij ze net afgelopen maand die instelling van ‘aan’ naar ‘uit’ hebben gezet of net in deze maand handmatig naar updates hadden gezocht en uitgevoerd.

Klinkt ingewikkeld, is het ook, waarom niet gewoon één versienummertje? Dat is écht met goede reden.