Skip to main content

KPN iTV app, Startpagina, Sport achtergrond staat ajaxied als sport achtergrond.

Dat stort mij mateloos. Zoveel dat ik overweeg om op te stappen. Ik hoef en wil dat ajax niet elke keer zien wanneer ik de app opstart. Dit is weer typisch amsterdams (AMM). Amsterdam is het center van het heelal. Dat arrogante gedrag erger ik mij mateloos aan.

Ten eerst is sport niet gelijk aan voetbal en voetbal niet gelijk aan ajax. Al denken ze daar ze het voetbal hebben uitgevonden.

Dat deze achtergrond goed gekeurd is is onbegrijpelijk.

Waarom geen neutrale sport afbeelding???? 

Of target KPN alleen amsterdammers als gebruikers. Zeg het maar, zullen we de directie inlichten en een actie opzetten om KPN te boycotten. Onderschat niet hoeveel mensen dat ajax niet hoeven te zien.

Hi Willibrodus, welkom op het forum. 

Ik snap wat je bedoelt. Zelf heb ik een hekel aan de kleur groen, ik zie het ook elke keer als ik alles van KPN opstart. Ik overweeg dan ook om over te stappen naar een andere werkgever. 

Dan nu zonder gekheid. :wink: Waar zie je dit precies? Ik heb zojuist ook de app opgestart en ik zie het niet. Ik vermoed dat dit selectief op de voorgrond komt als een bepaald item relevant is op dat moment. 

Heb je een screenshot voor ons? 


Bedankt voor de snelle response. Was de wel de reactie die ik van amsterdammers had verwacht, arrogant. Maar grappig zoals dit was verrassend.  Misschien heb ik en de rest van Nederland het toch verkeerd w.b.t. Amsterdammers .

Het is in de android app, zie screenshot

 


Haha, fijn dat je het enigszins grappig vond.

Maar nee, ik zit zelfs in het hoge Noorden. Heb zelf weinig met Ajax.. Dat plaatje is simpelweg een momentopname van een wedstrijd. 

Aan onze kant hebben we liefde voor alle clubs! Bij welke harde kern hoor jij? 

 


Dat snap dat dit een moment opname is van een ajaxied. Voor jullie app is is wel vrij definitief. Staat er al heel lang.

Eerst dacht ik ook ze laten hier verschillende sporten en clubs zien maar niet hoor. Alleen ajax

 


Ik kan altijd even vragen of we het kunnen aanpassen naar het plaatje hieronder. 

 

 


Maak er nu maar iets universeels van. 
Als je toch iets gaat vragen kun je ook vragen waarom de iTV kastje voor de tv zo traag is. Had voorheen telfort en die was veel sneller. Dit is echt te traag en de afstandsbediening hangt regelmatig.

Dit is niet wat je tegenwoordig veracht aan reactietijd