Skip to main content

De app werkt ineens niet meer. We zijn in een vakantiehuisje net over de grens in Duitsland. Ook gisteren niet. 

Hallo @Vincent JohanVisser ,

Probeer de app eens te verwijderen en dan daarna weer opnieuw te installeren. 


Wat gebeurt er dan nog wel?


Hi @Vincent JohanVisser! Hoe gaat het nu met de iTV app? Werkt deze weer? 

Zo niet, wil je dan nog laten weten wat het antwoord is op de andere vragen in het topic?


Ja de app werkt weer. Zeker een storing geweest


De app werkt ineens niet meer. We zijn in een vakantiehuisje net over de grens in Duitsland. Ook gisteren niet. 

Ondersteund je telefoon en abonnement roaming en het ontvangen van veel data?

Vraag 2 hoe maak je verbinding naar NL via mobiele gegevens van je tel of de wifi ter plekke?

mvg


De app werkt nu, maar valt na 10 min helemaal uit. Dan moet ik opnieuw opstarten. Dit gaat via een snelle WiFi verbinding en de iPad via de app kpn


De app werkt nu, maar valt na 10 min helemaal uit. Dan moet ik opnieuw opstarten. Dit gaat via een snelle WiFi verbinding en de iPad via de app kpn

Ik ben bang dat het in de wifi verbinding zit maar dat is een aanname.

Waarschijnlijk is de bandbreedte ter plekke iets te beperkt en gaat het wifi spot om de 10 min de cache legen.

Als je bij de instellingen kan van het accespoint kan je een ander channel kiezen maar ik denk dat dit niet het geval is als je op vakantie bent.

Dan blijft over roaming maar dat is duur en wellicht niet snel genoeg.

Staat er in je pad geen datalimiet aan toevallig of gegevens beperking of limiet?

Het blijft een beetje gissen voor mij.

 

mvg