Skip to main content

Goedemiddag, we hebben sinds een paar maanden een Samsung Smart TV, UE43RU744OS. Op deze TV doen de apps van KPNITv en NPO Start het vanaf het begin erg slecht, soms wel, vaak niet en niet te verklaren waarom. Op dit moment doen ze het beide weer niet. Netflix en Youtube doen het altijd prima. Is dit iets dat jullie bekend voorkomt en zo ja wat kan ik er aan doen. Het is super irritant en daarmee is deze TV feitelijk niet bruikbaar.  Overigens doen het kastje voor de kabvelttv (en uitwijkmogelijkheid) het ook niet meer.... De KPNItv app doet het wel op laptop en tablet.... Graag advies.

uhmm, moet jij daarvoor niet bij Samsung zijn? npo start heeft niks met kpn te maken.. ok alleen kpnitv wel, maar er is toch ook nog een set top box?\

 


Ik heb Samsung deze vraag ook gesteld…nog geen antwoord. Maar lijkt me dat KPN ITV van KPN is dus,en de meeste andere apps werken we.  En ik heb er geen verstand van dus daarom stel ik de vraag… wat is een set top box/ ? 


Wat bedoelt u met "kastje voor de kabvelttv"?

Dit is de KPN tv ontvanger:

Hij kan er bij u iets anders uit zien, ander model, maar heeft u die? En doet die het goed?


Hoi @Paul Albers en welkom op het forum! Met NPO Start kan ik je niet helpen, dit is immers geen app van ons. Onderaan deze pagina heb ik wel een contactformulier voor NPO Start gevonden, dus ik raad je aan om deze in te vullen wat betreft de problemen met de NPO Start app. 

Dan de KPN Smart TV app, wat werkt er precies niet goed, kun je dit toelichten? 

Overigens doen het kastje voor de kabvelttv (en uitwijkmogelijkheid) het ook niet meer....

Kun je een foto sturen van het kastje wat je hiermee bedoelt? Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.