Skip to main content

De app verbindt niet via id of abonnmentnummer. Wifi is goed, bekabelde tv werkt ook normaal. Opnieuw installeren app levert niets op.

 

De app verbindt niet via id of abonnmentnummer. Wifi is goed, bekabelde tv werkt ook normaal. Opnieuw installeren app levert niets op.

 

Hallo,

Er is een storing momenteel, wordt aan gewerkt.


Hallo @Zheng , er zijn op dit moment problemen met het tv platform van KPN. We doen ons best het zo snel als mogelijk opgelost te hebben. 


Hallo @Zheng , er zijn op dit moment problemen met het tv platform van KPN. We doen ons best het zo snel als mogelijk opgelost te hebben. 

Het lijkt erop dat het opgelost is.

 


Dat zijn de berichten die we graag horen @Ratonesque 


Dank voor je reactie. Ik vermoedde al dat het probleem extern zat, maar kon op kpn sites geen melding van storingen vinden. Een melding had ons tijd bespaard.

Overigens heb  ik vaak kleine onderbrekingen in de app. Het beeld staat regelmatig, ca 1x/10 min. even stil ondanks mijn snelle en krachtige wifi. Bij mijn vorige koper adsl die veel trager was, had ik dergelijke onderbrekingen via de wifi nooit. Ik heb het uitgeprobeerd bij verschillende extenders en via de directe wifi van de kpn rooter, maar steeds dezelde onderbrekingen. Dit gebeurt alleen bij de kpn tv app.


Dank voor je reactie. Ik vermoedde al dat het probleem extern zat, maar kon op kpn sites geen melding van storingen vinden. Een melding had ons tijd bespaard.

Overigens heb  ik vaak kleine onderbrekingen in de app. Het beeld staat regelmatig, ca 1x/10 min. even stil ondanks mijn snelle en krachtige wifi. Bij mijn vorige koper adsl die veel trager was, had ik dergelijke onderbrekingen via de wifi nooit. Ik heb het uitgeprobeerd bij verschillende extenders en via de directe wifi van de kpn rooter, maar steeds dezelde onderbrekingen. Dit gebeurt alleen bij de kpn tv app.

Je kunt op de storingspagina (KPN storing intikken in adresbalk) je postcode intoetsen, en daar zie je dan of er een storing is. Zo kwam ik er gisteren ook achter.

 


Weer dezelfde problemen en ook nu wordt op de site op mijn postcode niets gemeld. Begin spijt te krijgen van overstap naar kpn. Als dit zich blijft herhalen beëindig ik mijn abonnement per vervaldatum. Het gehik  dat altijd al optrad is er ook nog steeds. Eerder via adsl  en wifi op 50mb nooit dit probleem gezien. Nu is wifi  via kpn glasvezel aansluiting10x zo snel en toch meer problemen. 


Ook hier geen verbinding met itv mogelijk. Geen storing bekend op onze postcode


Inmiddels weer verbinding, met overigens het bekende gehik. Stabiel blijkt het dus niet. Het ergert me.