Skip to main content

Sinds vanmorgen werkt de kpn itv app werkt niet meer op mijn samsung frame tv? Heeft meer dan een jaar gewerkt en zet vandaag tv aan en krijg opeens deze melding (zie afbeelding). Heb eerst tv uitgezet, dat hielp niet, toen app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat werkt ook niet. Tv kijken via de box werkt nog wel, maar via app is veel fijner. App op iphone werkt nog wel trouwens. Wie heeft de gouden tip/oplossing?

 

Ik heb sinds vanmorgen helaas precies hetzelfde probleem. Gisteravond werkte de app nog prima sinds vanmorgen zegt ie webpagina niet beschikbaar. Ook op een Samsung tv trouwens 


Ik heb sinds vanmorgen helaas precies hetzelfde probleem. Gisteravond werkte de app nog prima sinds vanmorgen zegt ie webpagina niet beschikbaar. Ook op een Samsung tv trouwens 

In de avond toen ik de tv aanzette werkte de kpn app bij mij gelukkig zomaar weer. Bij jou ook?

 


Probleem is (vanzelf) na een dag opgelost. In de avond toen ik de tv aanzette werkte de kpn app bij mij gelukkig zomaar weer.


Goedemiddag @Karli1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw berichten. Ik lees ook dat het voor jou inmiddels weer opgelost is, heel miraculeus. Gelukkig maar! Ik ga er vanuit dat het een kleine storing was. Mocht je dit probleem in de toekomst vaker ervaren, trek dan opnieuw even aan de bel dan gaan we hier wat uitgebreider naar kijken! :slight_smile:


Bij mij ook na een dag ineens vanzelf opgelost dus nu weer helemaal tevreden met mijn app ;-)


Reageer