Skip to main content

Wij hebben sinds ongeveer een week een nieuwe Android tv van Philips en de KPN ITV app werkte daar in eerste instantie gewoon op. Echter sinds gisteren niet meer. Hij meldt nu dat ik geen toegang heb en de tv met het vaste KPN netwerk moet verbinden. Hoe kan ik dit oplossing?

 

Ik heb de tv enkele malen gereboot, de app  verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de TV rechtstreeks met de experiabox verbonden ipv via mijn deco m9 plus mesh netwerk. Niets werkt. Tegelijkertijd kan ik bevestigen dat via dezelfde bedrade verbindingen de KPN/Telfort ontvanger (Arris vip2952 V2 box) wel gewoon werkt.

Dit heb ik vaker gelezen, ook bij andere tv's.

Het enige wat je (volgens mij) kan doen is de app verwijderen en daarna de app opnieuw installeren.

 

P.S.

Het beeld van de losse KPN tv ontvanger is wel veel beter. 


Dag Joop,

Bedankt voor je reactie. Dat heb ik dus al 1x gedaan zonder succes.

 

Ik heb ook het idee dat het beeld van de losse ontvanger beter is, maar vind beeld van de app heel goed aan te zien. Irritanter is dat de lip-sync vaak niet klopt bij live TV. Wat dan wel kan worden opgelost door het beeld even te pauzeren. Cast ik via mijn telefoon dan is dat weer niet het geval.

 

Kortom, het werkt niet en ik krijg het nog niet opgelost. Vond het net zo leuk dat alles met een afstandbediening kon bediend worden, maar die pret is een week later alweer over.


En vandaag werkt het ineens weer!