Skip to main content

Kpn itv app werkt niet op smart tv na installatie van de app en geeft na het inloggen de volgende melding.

GEEN TOEGANG TOT DEZE DIENST.

Om gebruik te kunnen maken van deze app dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste internet verbinding.

De smart tv heeft een wifi verbinding via de kpn hotspot van mijn gsm.

Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt.

De smart tv heeft een wifi verbinding via de kpn hotspot van mijn gsm.

Heeft iemand een idee waarom dit niet werkt.

De smart-TV app is alleen te gebruiken vanaf jouw thuisnetwerk omdat deze ontwikkeld is om thuis op een tweede of derde televisie te kunnen kijken zonder daar een extra TV ontvanger voor te moeten contracteren.

Hij is niet bedoeld om buitenshuis te gebruiken want daarmee zou het delen van abonnementen in de hand gewerkt worden.


Ik denk dat als u de TV middels een LAN kabel met internet (lees: modem) verbindt, dat het wel werkt. 


Bedankt voor uw reactie. 

Ik was niet op de hoogte dat er een verschil was tussen een kpn smart tv app en de itv app voor de gsm.

Het is wel mogelijk om te kunnen casten naar tv.


Bedankt voor uw reactie. 

Ik was niet op de hoogte dat er een verschil was tussen een kpn smart tv app en de itv app voor de gsm.

Het is wel mogelijk om te kunnen casten naar tv.

Dat is mogelijk maar dat wordt best een gedoe als je dat via jouw wifi hotspot wilt doen. De Chromecast moet immers op hetzelfde netwerk zitten als het apparaat waarmee je gaat casten. Dat kan dus niet de telefoon zijn die als wifi hotspot dient immers dan zou ook die verbonden moeten zijn met de wifi van zichzelf. Je hebt dan dus een tweede telefoon of een tablet nodig.

Weet ook dat casten altijd met beeldkwaliteit "hoog" zal gebeuren en dat vergt dus een kleine 3GB per uur.


Vreemd genoeg werkt casten wel via de hotspot met wifi verbinding naar de  smart tv.

Weliswaar is het gebruik aan data behoorlijk hoog maar het enige alternatief om op een schip behoorlijk tv te kunnen kijken.

Digitenne is helaas geen alternatief door de slechte dekking op het water.

Â