Skip to main content
Ik heb een huawei p9+ en een samsung galaxy tab A



Op mijn huawei kan ik geen tv kijken dan staat er 'geen informatie beschikbaar' op mijn tablet werkt het wel.



Als ik een serie of een film wil kijken staat er "sorry. Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw"



Ik heb de app meerdere malen er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. En ook alles opnieuw opgestart.



Ik weet het niet meer, kan iemand mij verder helpen?
Beste @Wokkels,



Wat vervelend dat het niet werkt, welke versie Android heb je op die Huawei P9+ staan? De laatste versie van Android zou moeten zijn: Android 8.0, echt zeker weet ik het niet. Heb je wel de laatste versie van de KPN ITV app?



De laatste versie van de app is:



Ach ja, dom! Je hebt hem er al een keer afgegooid en er opnieuw opgezet, hoe log je daarna in op de ITV-app?

Met je gebruikersnaam en wachtwoord? (dat is hetzelfde als inloggen met MijnKPN) Of log je in met het abonnementsnummer en pincode van de interactieve TV?
@Wokkels, het inmiddels bekend dat er problemen zijn met de iTV app (voornamelijk Samsung). In dit topic zijn de meeste reacties samengevoegd en zal ook zo snel mogelijk een update komen. Ik raad aan om dat even te lezen en ook even jouw gegevens door te geven 😉

Tja, we zijn inmiddels 3 jaar verder als ik de antwoorden op het forum zie. Ik kan ook de app niet gebruiken op mijn Huawei P 10.

Hij geeft bij het afspelen een foutmelding: Fout bij het starten van de video.  Ik heb dit probleem al 2 jaar. Telkens app eraf gegooid, opnieuw geïnstalleerd, de cache gewist, de gegevens gewist. Bleef het probleem houden. Heb hem er toen definitief af gegooid. Een maand geleden maar weer eens opnieuw geïnstalleerd. Het blijft een ellende deze app.

Het is dat ik in het buitengebied alleen kpn kan krijgen anders was ik allang weggegaan bij jullie.Â