Skip to main content

kpn itv werkt niet op een smart tv maar wel op tablet en telefoon.

 

Hallo @Ferry7219 ,

Mogelijk is jouw TV er niet geschikt voor. 

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Zoek naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. 
 

Ook is de Smart TV app geschikt voor apparaten met Android TV OS. Dit zijn bijvoorbeeld sommige televisies van Sony en Philips, mediaspelers zoals de Nvidia Shield of de Xiaomi box, en ook de nieuwe Google Chromecast 4 met Google TV. Je kunt heel makkelijk controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN iTV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.
 

En anders kan het zijn dat jouw TV niet is aangesloten op jouw KPN thuisnetwerk. Bekabeld of via WiFi. 

 

 bron : 

 


Op mijn tv kan ik de app instaleren en verbind de tv met mijn hotspot. Zodra ik inlog op kpn itv ( met mijn eigen account ) geeft hij aan dat ik een verbinding moet hebben met mijn vaste kpn verbinding. Dat lijkt mij nu net de bedoeling van deze app.


Op mijn tv kan ik de app instaleren en verbind de tv met mijn hotspot. Zodra ik inlog op kpn itv ( met mijn eigen account ) geeft hij aan dat ik een verbinding moet hebben met mijn vaste kpn verbinding. Dat lijkt mij nu net de bedoeling van deze app.

Niet verbinden met de hotspot van uw mobiel. Want dan werkt de app niet. De tv moet u verbinden met het WiFi van uw thuisaansluiting.


Ik ben onderweg dus dat wordt lastig. 


Ik kan wel kijken en inloggen op mijn tablet. Zie het verschil niet zo tussen een tablet of een smart tv. 


Ik ben onderweg dus dat wordt lastig. 

Onderweg kunt u de app op de smarttv niet gebruiken. Die kunt u alleen thuis gebruiken. 


Ik ben onderweg dus dat wordt lastig. 

Werkt uiteraard alleen thuis. Voor onderweg kun je kijken via je tablet of je telefoon. 


Ik ben onderweg dus dat wordt lastig. 

Onderweg kunt u de app op de smarttv niet gebruiken. Die kunt u alleen thuis gebruiken. 

 


Waarom kan ik wel op de tablet kijken? Wat maakt het verschil ?


Waarom kan ik wel op de tablet kijken? Wat maakt het verschil ?

 


Ik kan wel kijken en inloggen op mijn tablet. Zie het verschil niet zo tussen een tablet of een smart tv. 

De app op de tv is voor thuis. De app op de mobiele apparaten is voor onderweg. 


Dan gebruik je een andere app. Namelijk deze : 

 


Voor mij is het een mobiel apparaat🙊. Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?


Via een webbrowser op Tv kan je kpn itv of ziggogo op een willekeurige verbinding kijken ongeacht waar je bent.. 

De ideale webbrowser hiervoor is Zeus TV Browser.

 In de store > Internet webbrowser-zeus > installeren. 

Zeus > Google > tv.kpn.com > opslaan in favoriet (boven)

Bij openen van Zeus kan je gelijk op itv drukken en kijken.

Via zeus Instellingen kan je zelf je Instellingen aanpassen zoals hoe te navigeren met pijl of rondje.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.

Er is geen enkele internet provider waarbij de televisie app ook buitenshuis gebruikt kan worden, dus switchen helpt je niet veel verder.

Het is wel mogelijk om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken als je ervoor zorgt dat de app via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk verbonden wordt met het TV platform.

Mijn zoon gebruikt de smart-TV app ook op zijn studentenkamer.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.

Er is geen enkele provider waarbij de televisie app ook buitenshuis gebruikt kan worden, dus switchen helpt je niet veel verder.

Het is wel mogelijk om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken als je ervoor zorgt dat de app via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk verbonden wordt met het TV platform.

Mijn zoon gebruikt de smart-TV app ook op zijn studentenkamer.

Welke provider is daar het beste voor? Voor vpn.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.

Er is geen enkele provider waarbij de televisie app ook buitenshuis gebruikt kan worden, dus switchen helpt je niet veel verder.

Het is wel mogelijk om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken als je ervoor zorgt dat de app via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk verbonden wordt met het TV platform.

Mijn zoon gebruikt de smart-TV app ook op zijn studentenkamer.

Welke provider is daar het beste voor? Voor vpn.

Je moet zelf een VPN server opzetten.

Ik draai thuis een OpenVPN server op een Synology NAS.

De smart-TV app staat in mijn geval op een Chromecast Google TV en daar draai ik ook de app VPN Cliënt Pro op. Die app zet een VPN verbinding met mijn thuisnetwerk op.

Je hebt hier dus geen VPN provider voor nodig.


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.

Er is geen enkele provider waarbij de televisie app ook buitenshuis gebruikt kan worden, dus switchen helpt je niet veel verder.

Het is wel mogelijk om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken als je ervoor zorgt dat de app via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk verbonden wordt met het TV platform.

Mijn zoon gebruikt de smart-TV app ook op zijn studentenkamer.

Welke provider is daar het beste voor? Voor vpn.

 

Je hebt gelijk rechtstreeks via de app op een ander verbinding kan niet.

Het is wel mogelijk zoals ik zei via een webbrowser zo kijk ik ziggo sport op mijn tv met kpn internet verbinding 


Kpn itv op een Android-TV  op een ander adres is niet mogelijk 

Kpn tv + kastje werkt wel op een willekeurige verbinding 


Dus met andere woorden ik kan alleen via chrome cast streamen naar de tv?

Klopt.

Morgen abbo bij kpn maar opzeggen dus. Bedankt voor de hulp.

Er is geen enkele provider waarbij de televisie app ook buitenshuis gebruikt kan worden, dus switchen helpt je niet veel verder.

Het is wel mogelijk om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken als je ervoor zorgt dat de app via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk verbonden wordt met het TV platform.

Mijn zoon gebruikt de smart-TV app ook op zijn studentenkamer.

Welke provider is daar het beste voor? Voor vpn.

 

Je hebt gelijk rechtstreeks via de app op een ander verbinding kan niet.

Het is wel mogelijk zoals ik zei via een webbrowser zo kijk ik ziggo sport op mijn tv met kpn internet verbinding 

Heb het ondertussen voor elkaar😔😉


De apps van providers in smart televisies werkt niet buiten de deur. 

Je zou NLziet kunnen overwegen. Die werkt wel in een smart-tv onderweg. Wel minder zenders. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

En kpn opzeggen? Wat moeten de thuisblijvers dan?


De apps van providers in smart televisies werkt niet buiten de deur. 

Je zou NLziet kunnen overwegen. Die werkt wel in een smart-tv onderweg. Wel minder zenders. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

En kpn opzeggen? Wat moeten de thuisblijvers dan?

Zijn geen thuisblijvers 


De apps van providers in smart televisies werkt niet buiten de deur. 

Je zou NLziet kunnen overwegen. Die werkt wel in een smart-tv onderweg. Wel minder zenders. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

En kpn opzeggen? Wat moeten de thuisblijvers dan?

Canal digitaal app is een optie  voor mensen die niet willen casten en overal op een tv gewoon tv  te kunnen kijken.