Skip to main content

Ik heb een raar probleem waar ik echt niet uitkom. Zie vergelijkbare vragen hier maar nog geen goede oplossing. Dus.. al bijna 2 jaar gebruik ik chromecast met iTV app om tv te kijken in slaapkamer. Sinds 3 dagen werkt het niet meer. De app doet het gewoon, casten werkt, op de tv zie ik kpn logo, dan de naam van het programma en dan wordt het zwart. Netflix doet het gewoon. Chromecast gereset. Andere tv, zelfde probleem. Android, iPhone, beide zelfde probleem. App opnieuw geïnstalleerd. WiFi uit en aan.. kortom, ik weet het niet meer. En kpn helpdesk ook niet. Wie o wie? Dank! Marieke

Hoi @Marieke0511, ik vrees dat je de enige niet bent Linkje


Ha Anneke-Anna, dank, zie het nu. Gedeelde smart dus. Ik ga de andere antwoorden volgen.


Klopt het dat jij een Chromecast 3 gebruikt?

 


Hier precies hetzelfde ook al andere chromecast aangesloten maar helpt niks

alles al gereset en frabrieksinstellingen teruggezet ook niks


Hier hetzelfde probleem, al jaren via chromecast streamen naar tv in tuinhuisje. Sinds vandaag werkt Kpn itv app niet meer..

Ook alles al gereset en frabrieksinstellingen teruggezet ook niks.. 

Netflix ed wel 


Zojuist alle chromcasts geprobeerd en eentje doet het wel ( ik heb een van 2013 en twee van 2018 een van de 2018 doet het wel

de chromcast van de Philips tv doet het ook niet meer🤷‍♀️


Goedenavond, er is een storing. Hopelijk wordt die vanzelf opgelost, zijn ermee bezig.


Topic


Ook bij mij werkt het plotseling niet meer. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en die adviseerde mij alle nieuwe updates op te halen, echter dit had ik al gedaan. Google chromecast terug gezet naar fabrieksinstellingen, echter ook zonder resultaat. Vervolgens adviseerde deze dame om het modem te resetten, echter ook zonder resultaat. YouTube etc. kan ik wel gewoon casten, alleen KPN iTV werkt plotseling niet meer. Hopelijk komt er snel een oplossing.


KPN is het aan het onderzoeken.


Ik heb alles gedaan wat ik hoorde maar nog steeds geen tv via crome cast

Hoe lang gaat het duren kpn mensen?


Hier ook nog steeds geen beeld. Moet niet zo lang duren.


Same here, sinds 3 dagen lukt netflix en YouTube streamen nog wel, maar kpn gaat helaas niet meer, fijn dat ze er mee bezig zijn, hopelijk snel een oplossing.  


Ik kan ook sinds kort niet meer streamen met mijn Google Chromecast 3. Netflix en NPO werkt gewoon goed. KPN klantenservice heeft geen antwoorden, kan geen tijdslijnen aangeven en zegt dat de teruggave van abonnementsgeld geen optie is omdat het een “aanvullende dienstverlening” betreft. Wel wordt er volop mee geadverteerd. Wordt er niet vrolijk van...compleet in the dark.


Vanaf vrijdag deed hij het bij mij niet meer.

Maar kom net thuis van het werk en hij doet het weer.


Coevis

Bij mij doet hij nog steeds niet.

Wat moet ik doen?

Kpn leg even uit

Leg uit via scherm van mij mobiel

Wat de functies doen

Graag voorde van handelen


Je zou niets speciaals hoeven doen, het zou gewoon moeten werken.


Bij mij werkt het ook weer. Fijn. Zou wel heel graag van KPN horen wat nu het probleem was. Is er toch ergens iemand bij KPN eens even goed gaan nadenken?