Skip to main content

Wanneer wordt het mogelijk om via de gids een programma aan te klikken op een andere zender dan de huidige en zodra dit programma begint je dan automatisch wordt overgeschakeld naar de betreffende zender?

Dat is er al, kies het programma, vervolgens kan je “Herinnering aan” kiezen met de mogelijkheid om te kiezen voor een herinnering of automatisch overschakelen bij start van het programma


Dat is er al, kies het programma, vervolgens kan je “Herinnering aan” kiezen met de mogelijkheid om te kiezen voor een herinnering of automatisch overschakelen bij start van het programma

Ohhh super! Thanks! 😁


Ik heb misschien meer hulp nodig. We hebben sinds kort KPN iTV met Android. Daarvoor hadden het oude kastje van KPN. Als ik daar een toekomstig programma selecteerde, dan zag ik een knop voor de  herinnering.

Ik zie dat op de iTV niet meer. Zie de bijlagen voor een voorbeeld. Wat doe ik niet goed?

 

 

 


Voor zover ik heb begrepen kan dat (nog?) niet bij TV+. Eén van de vele redenen voor mij om dat platform links te laten liggen. 


Klopt inderdaad. 
kan ik ook niet vinden. 


Het zit er inderdaad nog niet in. En ja, ik mis die optie ook.

@Henk2304 Het is geen gemis van het platform. Het zit gewoon nog niet in de software van de tv+ box. 


@Katana321In welk onderdeel precies het wel/niet zit, maakt niet zo veel uit IMHO. Voor de klant (ik zei de gek) is er geen verschil. Want als die het eerst wel had (en volgens mij hebben alle providers dit al jaren) en na upgrade van dat kastje opeens niet meer, dan is het gewoon een achteruitgang. Daar kan geen tv-reclame-kat tegen op.


Het zit er inderdaad nog niet in. En ja, ik mis die optie ook.

@Henk2304 Het is geen gemis van het platform. Het zit gewoon nog niet in de software van de tv+ box. 

Het platform is volgens mij de combinatie van alle onderdelen, op welk onderdeel het precies mist doet er dan niet toe. Op mijn normale ontvangers, onderdeel van het traditionele platform, kan het gewoon wel, net als.... Inderdaad, noem maar op. 


Bij deze dus weer een verzoek voor deze functie in de DIW7022 aan de ontwikkelaars ze kunnen dus aan de slag Maar er zijn grotere prioriteiten zoals de lip sync onder andere.

Er is toch wel behoefte aan en dan zouden ze er mijns inziens naar moeten kijken of het ook daadwerkelijk mogelijk is. 

Zelf heb ik deze functie nooit gebruikt. Vind het irritant als het programma wat ik net zit te kijken afgekapt wordt voor het programma wat ik daarna wil zien. Dat neem ik dan wel op.


Zelf heb ik deze functie nooit gebruikt. Vind het irritant als het programma wat ik net zit te kijken afgekapt wordt voor het programma wat ik daarna wil zien. Dat neem ik dan wel op.

Regelmatig wil ik een bepaald programma zien, maar zeker niet het programma daarvoor. Dan kijk ik zolang naar een andere zender en vind ik het fijn dat op tijd wordt overgeschakeld naar het gewenste prigramma. Ik gebruik die functie dus dagelijks. 


Ik kijk alleen sport nog op het moment van uitzenden. Voor de rest alleen nog via opnemen. Om ook zelf de tijd te kunnen bepalen.

Ieder zo zijn ding!

Voor diegenen die het willen moet het automatisch omschakelen kunnen vind ik.

Maar dit topic is van 18 januari! Over een '’oude'’ decoder. Ik weet niet over dit mbt de DIW7022 hier nog opgepakt wordt…

Maar dit wordt ook genoemd in diverse andere topics.


@Henk2304 Dit is inderdaad een vaker genoemd en ik zal dit nogmaals aankaarten. Ik zou je willen adviseren om onze product updates in de gaten te houden voor toekomstige aanvullingen op de functionaliteit. Ik heb daar op dit moment helaas geen alternatief voor.


Waar blijft de "herinnering functie"!?!??? 


Dit wordt zeer weinig gebruikt op de oude ontvanger. KPN had het zelfs geschrapt voor TV+.

Maar het staat wel op de wensen lijst. Punt 10. De cijfers geven alleen het aantal wensen. Reken er de komende maanden niet op. Als het al weer komt. Wekker zetten of gewoon opnemen....


Dit wordt zeer weinig gebruikt op de oude ontvanger.

---

Is dit dan gemeten/geconstateerd door kpn? 


Ja. Dat werd in een topic vermeld door het tv team.

Ik denk in kpn introduceert tv+. Of in wjb's feature requests.


KPN willen jullie hier actie op ondernemen? 4 maanden geleden is hier naar gevraagd. Ik loop nu ook tegen dit probleem aan! Bij het vorige/oude kastje kon je een herinnering aanzetten. Nu kan dat niet en loop je soms programma’s mis. Ook kan je niet meer verder terugkijken dan bij het vorige kastje. Eerder een downgrade dan een upgrade!

Ik heb misschien meer hulp nodig. We hebben sinds kort KPN iTV met Android. Daarvoor hadden het oude kastje van KPN. Als ik daar een toekomstig programma selecteerde, dan zag ik een knop voor de  herinnering.

Ik zie dat op de iTV niet meer. Zie de bijlagen voor een voorbeeld. Wat doe ik niet goed?