Skip to main content

Op het moment is het helaas nog niet mogelijk om de KPN iTV app te downloaden op de Amazon Firestick. Het zou fijn zijn als de KPN iTV app ook beschikbaar zou zijn op de Firestick, verzoek aan development team van KPN om de app toegevoegd aan de Firestick.

Hi @Giovannibekker, welkom! Ik heb geen idee hoeveel mensen gebruik maken van een Firestick in NL, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat aantal niet al te hoog ligt. Voor zover ik weet gaat dit niet binnen afzienbare tijd gebeuren. Er zijn overigens nog veel platformen te gaan als je het aan mij vraagt. Apple TV, Android TV etc. Waar de Firestick in dat rijtje thuis hoort… De tijd zal het leren.

Wat maakt dat nou uit, je moet je service gewoon kunnen gebruiken hoe en waar jezelf wilt zonder verplicht te zijn dat kastje van kpn te moeten nemen. Minder kastjes, prijs omlaag van internet. Maar dat wil KPN natuurlijk niet. In elk geval is je reactie zo te zien een jaar oud en word het tijd voor een update. En dat geldt ook voor KPN zelf.

Groetjes


@CKlein 

Ach, of je er nou zo blij mee moet zijn…

https://www.androidplanet.nl/reviews/amazon-fire-tv-stick-review/


Minder kastjes, prijs omlaag ...

Want het ontwikkelen van al die apps voor al die verschillende systemen is gratis denkt u?