Skip to main content

Hoi, net een nieuw gebruiker van de KPN iTV app (geinstalleerd op een Sony tv).

 

Zit ik deze pochtend te kijken en het valt me op dat de app 5 minuten vertraagd de stream weer geeft. 

Zo geeft de live tijd die vanuit bijv. Goedemorgen Nederland op tv wordt aangegeven aan dat het 07:26 is, terwijl het in werkelijkheid 07:31 is. Dit ook op alle andere zender, in werkelijkheid is het journaal op RTL4 al begonnen terwijl ik nog naar de reclame zit te kijken.

 

Een foutje deze ochtend in de stream, of geeft KPN deze altijd vertraagd weer?

 

edit: tv kijken via de laptop geeft wel de juiste stream/tijd weer, maar dus via de app geinstalleerd op de TV niet.

Ja, dit is altijd zo.


bedankt!
wel vreemd. Via de laptop is het realtime. Dus lijkt me niet te liggen aan een bepaalde “onmogelijkheid” tijdens doorgifte maar meer een keuze van de app op tv vs. overige.


zie dit topic. Is niet normaal. KPN is. ermee bezig.

 

 


@Margaret S ik heb het antwoord aangepast. Je hebt gelijk. In dat topic zal ook worden aangegeven. Bedankt voor het aangeven!


Hoi, net een nieuw gebruiker van de KPN iTV app (geinstalleerd op een Sony tv).

 

Zit ik deze pochtend te kijken en het valt me op dat de app 5 minuten vertraagd de stream weer geeft. 

Zo geeft de live tijd die vanuit bijv. Goedemorgen Nederland op tv wordt aangegeven aan dat het 07:26 is, terwijl het in werkelijkheid 07:31 is. Dit ook op alle andere zender, in werkelijkheid is het journaal op RTL4 al begonnen terwijl ik nog naar de reclame zit te kijken.

 

Een foutje deze ochtend in de stream, of geeft KPN deze altijd vertraagd weer?

 

edit: tv kijken via de laptop geeft wel de juiste stream/tijd weer, maar dus via de app geinstalleerd op de TV niet.

Is het geval sinds de laatste update van de app.