Skip to main content

Elke keer als ik pop-up modus gebruik loopt het beeld na een tijdje altijd vast. Het geluid loopt wel door. 

iPad 10.2 (2020) en app zijn allemaal up-to-date. Verwijderen van de app biedt geen oplossing.

Hoi @ITVkijker. Wat vervelend dat dit steeds na een tijdje gebeurd. Ik heb hier eerlijk gezegd niet gelijk een goed antwoord op. Je kan het beste deze storing melden in de iTV app zelf, dan komt het gelijk op de juiste plek terecht. 


Hoi @ITVkijker. Wat vervelend dat dit steeds na een tijdje gebeurd. Ik heb hier eerlijk gezegd niet gelijk een goed antwoord op. Je kan het beste deze storing melden in de iTV app zelf, dan komt het gelijk op de juiste plek terecht. 

Het melden van storingen/bugs is eigenlijk onmogelijk.  Hier twee screenshots vanaf een iPad en op mijn Android telefoon. Op mijn iPad is er een optie om Feedback achter te laten, terwijl deze optie helemaal mist voor Android.  Het enige aan feedback wat je kunt achterlaten zijn sterren en je e-mailadres. Maar geen verhaal. Dus het ontwikkelteam slaat hier natuurlijk nooit op aan. 

 

Dan maar een mention naar:  @TV Apps Team