Skip to main content

Ik had vroeger een huis aansluiting + 06 abonnement. Ik heb mijn huis verkocht en mijn 06 abonnement omgezet naar onbeperkt internet. Nu blijkt dat dit enkel geld in Nederland. ik zit in Portugal en daar krijg je maar maximaal 50 GB. Dat wist ik niet, mij ook niet verteld bij het afsluiten van het contract. (Ik betaal mijn dochter 40€ omdat ik daar ingeschreven sta)Nu blijkt het ook dat ik geen kpn tv in Portugal kan kijken want dat is verschrikkelijk instabiel, geen problemen met Netflix,Viaplay, prime video en discovery. Ik heb 2x klachten service gebeld en die jongens hebben mij naar hun beste kunnen keurig geholpen maar ik moest elke keer een schriftelijke klacht indienen ( wat mij niet lukte). Dus de tweede jongen heeft voor mij een klacht aangemaakt en ik zou terug gebeld worden door een niveau hoger. Ik krijg keurig een mail met dat ik terug gebeld zou worden. Dat gebeurde vandaag (29 augustus)door een mevrouw die haar naam niet wilde zeggen met nummer 886607925 en die mij zeer wantrouwend tegemoet trad. Zij belt mij en ze moest mijn nummer weten (raar). Ze twijfelde aan mijn nummer,of ik nog een andere telefoon had. Dat ik Netflix,Viaplay enz. goed kon ontvangen had zij geen boodschap aan want in Portugal heb ik een andere provider.ik werd kwaad en zij vond mij onbeschoft. Ik had kunnen weten volgens haar dat ik maar 50 GB heb want dat staat in de voorwaarden. Ik zou graag van mijn contract voor mijn 06 af willen maar dat kan niet want ik had het kunnen weten. Om 17.10 uur zet zij mij in de wacht en zegt niks meer en om 17.24 uur verbreekt zij de verbinding

ik voel mij (op zijn ROTTERDAMS) gezegd, genaaid. Geen onbeperkt internet en geen tv

Ik hoop op een oplossing

 

Goedemorgen @F.Reg en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden al is de aanleiding natuurlijk niet zo mooi 😞 Wat betreft de onbeperkte databundel; zoals bij elke provider is er sprake van een zogenaamde Far Use Policy en dat houdt onder andere in dat je buiten de EU elke maand 50 GB kunt verbruiken. Dat staat inderdaad (en uiteraard) ook vermeld in de algemene voorwaarden, daar kan ik met alle goede wil van de wereld niks voor je aan veranderen. Je kunt alles met betrekking tot de voorwaarden e.d. allemaal teruglezen in ons artikel op de kennisbank.

Wat betreft het tv kijken in Portugal; op wat voor apparaat kijk je? En gebruik je dan de ITV app of kijk je de de via de browser? Ervaar je hier al langere tijd problemen mee in Portugal of heeft het eerder wel goed gewerkt?