Skip to main content
Beantwoord

KPN iTV ondertiteling werkt niet naar behoren op PC windows10

• July 28, 2019
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik kijk op Windows 10 PC Interactieve TV van KPN.
Vooral bij BBC wil ik graag de ondertitels laten meelopen.

Gelukkig kan je dat instellen via Instellingen Ondertitels aan.

Nu zie je de ondertitels meelopen maar er boven staat statische tekst midden in beeld.

Het maakt niet uit welke browser je gebruikt: chrome , FF, IE, Edge...

Dus KPN wat is hier aan de hand, want zo werkt dit niet.

Beste antwoord door Marina_

Goedemorgen @KPNOntevredenKlant, Ik heb nog een aantal vragen namens het iTV online team. Ze kunnen het namelijk niet reproduceren. Is dit een structureel probleem? En geldt het dan voor alle kanalen, of alleen een specifiek BBC kanaal? Hopelijk kun je dit nagaan.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 29, 2019
Hoi @KPNOntevredenKlant, Goed dat je het aangeeft! Ik koppel het terug aan het iTV online team en hopelijk fiksen ze dit z.s.m. 🙂 Ik houd je op de hoogte.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2019
Goedemorgen @KPNOntevredenKlant, Ik heb nog een aantal vragen namens het iTV online team. Ze kunnen het namelijk niet reproduceren. Is dit een structureel probleem? En geldt het dan voor alle kanalen, of alleen een specifiek BBC kanaal? Hopelijk kun je dit nagaan.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 1, 2019
@KPNOntevredenKlant, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!