Skip to main content

Ik heb twee TV ontvangers, op beide is Netflix niet te krijgen via de witte afstandbediening.

Nu wil ik de ontvangers wel inruilen, maar vraag me af of de nieuwe ontvangers ook een telefoonplug hebben. Ben nl. zeer eraan gewend om TV te beluisteren via de hoofdtelefoon.

Hoor het wel.

Wim

Hoi @araraquara2016!

Dat is een heel goede vraag! Ik ben het even gaan uitzoeken en het is dan afhankelijk van welke je krijgt. Bij de Arcadyan HMB2260 en Arris VIP2952 kan dat wel, maar bij de Arris VIP5202 is het geen optie. Ik heb helaas geen invloed op welke tv-ontvangers je gaat krijgen. Heb je niet de optie om de koptelefoon aan te sluiten op je tv?


Hallo, er zijn nauwelijks nog TV's met een hoofdtelefoon aansluiting, dus was ik heel blij met de oude ontvanger van Motorola, die wel zo'n aansluiting heeft. Ik sluit hier dan de draadloze Sennheiser zender op aan en kan dan draadloos/ synchroon naar de TV luisteren, dat werkt al lang perfekt. Ik houd het dus maar op de ene reeds ontvangen ontvanger. Opmerkelijk is wel dat steeds minder rekening wordt gehouden met de gehoorproblemen van vergrijzend Nederland.

bedankt voor de info