Skip to main content

Sinds 2 dagen kan ik geen tv meer kijken op mijn laptop.  tv.kpn.com doet niets; ik kijk naar een ronddraaiend cirkeltje. Wifi werkt goed. Enig idee?

Je logt hier in via https://interactievetv.nl/ ?

Mocht het via een bepaalde browser niet lukken, wil je dan een andere internetbrowser testen.


Ja, zo log ik in. Normaal zit ik op Chrome maar op Safari werkte het ook niet. Nu net Firefox geprobeerd en daar werkt het wel op…………………...iemand die dit begrijpt?

 


Maar in Firefox krijg ik steeds een melding dat de WidevineCdm-plug-in is gecrasht

 


Gebruik je Linux?


Nee, Apple Macbook Pro. Mac OS Catalina


Hier hetzelfde probleem, alleen sinds vandaag. Chrome werkt niet meer, Edge wel. Misschien een chrome update?


Nee, Apple Macbook Pro. Mac OS Catalina

Dit is erg vreemd, ik heb een iMac (Catalina 10.15.3) en daar werkt ITV gewoon met Safari.


Hier ook Catalina 10.15.3.   En zonet werkte het wel weer op Safari (gisteren niet). Nog geen succes met Chrome. Moet dus toch iets in de browser zijn, lijkt me. Maar als het met Safari werkt, kan ik uit de voeten. 

Dank voor jullie reacties


Hier ook Catalina 10.15.3.   En zonet werkte het wel weer op Safari (gisteren niet). Nog geen succes met Chrome. Moet dus toch iets in de browser zijn, lijkt me. Maar als het met Safari werkt, kan ik uit de voeten. 

Dank voor jullie reacties

Graag gedaan! :thumbsup_tone2:


 

Het is gelukt! Ik had chrome al een aantal keer geupdate echter slaat hij chrome dan meerdere keren op in programmas als chrome 2 chrome 3. Enz.  Echter opende hij automatisch de chrome die niet geupdate was. Die nu verwijderd en hij doet het nu 

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/kpn-interactieve-tv-op-de-laptop-laad-niet-meer-490064#post912154


Hi iedereen. Begrijp ik dat jullie het nu weer aan de praat hebben gekregen? Indien er toch nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!


Het werkt weer. PC en Chrome opnieuw opgestart en het probleem is verholpen


Het werkt weer. PC en Chrome opnieuw opgestart en het probleem is verholpen

Mooi zo!


Helaas werkt de site nog niet bij mij op Chrome, ik heb de laatste update (Google Chrome is up-to-date

Versie 80.0.3987.100 (Officiële build) (64-bits)) maar het groene cirkeltje blijft draaien of ik krijg een melding Sorry, er is iets fout gegaan.


En nu werkt de site opeens wel op Chrome….


En nu werkt de site opeens wel op Chrome….

Ik geeft dit allemaal door aan de developers, aangezien ik het niet direct kan verklaren. Maar fijn dat het weer werkt!