Skip to main content

Sinds de laatste update van de app op mijn Samsung The Frame werkt de iTV app zeer slecht. Continue bevriezen van beeld tot zelfs totaal sluiten van de app. Ik kan geen nieuwsuitzending meer normaal bekijken.  Andere apps zoals AppleTV en NPO start werken prima. 
drama dus.

  • Hebben anderen hier ook last van
  • Is dit bij KPN bekend?
  • Wordt er wat aan gedaan?

 

Hi @Petermetsamsungtv, ik begrijp dat je de Smart TV App gebruikt maar dat 't ineens niet meer lekker werkt. Is dit sinds een update van de tv of de app? Welke versie van de Smart TV app heb je? En helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert? 


Hallo, dat is sinds de update van de App. Dat is nu versie 2.7.25

Ik zal eens proberen opnieuw te instaleren

 


App opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niets.

Hetzelfde probleem: beeld hapert af en toe en een aantal malen stop hij met de melding “sorry.. kan de video niet laden, probeer het later opnieuw”

Het waren uitzendingen die ik terugkeek vanaf het begin. 


Hetzelfde probleem bij live uitzendingen.


@Petermetsamsungtv Goed dat je dit allemaal hebt geprobeerd, dat maakt dus geen verschil. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan zoek ik met je mee.


@Alexandra profiel is nu aangevuld en up to date.


@Petermetsamsungtv Dankjewel! Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar de Technische Dienst. Zij starten het onderzoek en nemen contact met je op zo gauw ze meer weten of als ze vragen voor je hebben. Ik verwacht dat ze binnen een paar werkdagen contact met je opnemen. Laat je het me weten zo gauw je iets hebt gehoord, en hoe het is afgelopen?


@Alexandra Zal ik zeker doen. Bedankt voor jouw snelleactie!


@Alexandra Op advies van jullie storingsdienst overgegaan van WiFi naar ethernet verbinding. Dat bleek de oplossing te zijn. Heel raar want andere apps zoals AppleTV en NPO deden het goed. Misschien dat KPN Itv meer bandbreedte vraagt.


Tja, Wi-Fi is bij lange na niet zo betrouwbaar als een vaste UTP-kabel. Ik heb thuis alles wat kan bekabeld aangesloten en ben daar heel tevreden mee. 


@Alexandra Op advies van jullie storingsdienst overgegaan van WiFi naar ethernet verbinding. Dat bleek de oplossing te zijn. Heel raar want andere apps zoals AppleTV en NPO deden het goed. Misschien dat KPN Itv meer bandbreedte vraagt.

Fijn dat de Technische Dienst contact met je opgenomen heeft, en je zo de oplossing gevonden hebt! Ik ben blij om te horen dat 't goed gaat zo, met de ethernetkabel. WiFi is heel handig, draadloos, maar het is niet altijd de beste verbinding zoals Henk ook aangeeft. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen :)