Skip to main content

Sinds kort kan ik de opnames die ik geprogrammeerd heb in de kpn itv app niet meer terugzien in het menu Mijn opnames van mijn LG tv.

daarvoor werkte alles prima. Wat is de oorzaak en wat is de oplossing ? Met vriendelijke dank voor de hulp. Richardol

Hoi @Richardol en welkom op het forum! Kun je de opnames die in de app gemaakt zijn niet meer terugzien in de Smart TV app? Of kijk je via de ontvanger? Mocht het via de Smart TV app zijn, wil je deze dan verwijderen en opnieuw installeren? Indien het via de ontvanger is, wil je deze dan een reset geven volgens stap 2? Ik ben benieuwd of alles dan weer klopt. 


Beste Sanne,

dank voor de reactie. Ik zie de gemaakte opnames wel in de app maar soms niet in het menu van de tv-ontvanger. Sommige opnames komen wel terug in Mijn opnames in de tv-ontvanger,zoals bv. Podium Witteman, maar andere weer niet, zoals Lubach op zondag van afgelopen zondag. Ik ga niet zomaar de tv-ontvanger een reset geven als verder vrijwel alles goed functioneert op mijn tv. Immers, als ik een opname plan via de gids in mijn tv-ontvanger dan wordt de opname gewoon getoond in Mijn opnames nadat deze is opgenomen.

hopelijk voldoende info voor een nader advies. Nog een vraagje, als ik de app verwijder en opnieuw installeer, blijven de reeds gemaakte opnames dan bewaard of ben ik alles kwijt.

met dank voor een volgende reactie.

Richardol


Bedankt voor de toelichting! Helder wat er nu precies speelt. Het kan soms gebeuren dat de opnames die in de app gemaakt zijn niet zichtbaar zijn in de ontvanger omdat die dan niet goed synchroniseert met de cloud (waar de opnames opgeslagen zijn). Vandaar dat ik een reset adviseer. Dan maakt hij opnieuw verbinding en ik hoop dat de opnames dan tevoorschijn komen. De opnames zijn opgeslagen in de cloud (online) dus als je de ontvanger een reset geeft of de app verwijdert gaan deze niet verloren. 🙂


Dank voor de reactie. Ik zal binnenkort een reset doen. Hopelijk is dan het probleem opgelost. Prettig dat ik op deze wijze door jou ben geholpen.

met vriendelijke groet.


Top. Laat gerust weten wanneer dit niet de oplossing was, dan pak ik het verder met je op. 🙂 Voor nu dan alvast een fijn weekend gewenst! 


Ik gebruik ook de KPN app op mijn LG smart tv, welke is aangesloten via WiFi. Echter kan ik sommige programma's wel opnemen maar niet terug kijken. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en dat maakte geen verschil. Na een telefoontje richting KPN blijkt dit een manko van de app. Ik zou dus weer de ontvanger uit het stof moeten halen om opnames te kunnen kijken, maar ik heb helemaal geen zin om 2 afstandsbedieningen te gebruiken en om die kast weer onder de tv te zetten. Klopt het dat deze app niet alles kan tonen qua opnames? En ook dat het zenderaanbod beperkter is?Â