Skip to main content

Wat moet je doen om een probleem bij KPN opgelost te krijgen? Zit al vanaf dinsdag met een slecht werkende decoder met 400 melding. Storing aangemaakt omdat Kpn website meldde dat er geen storing bekend was met het verzoek op de hoogte te worden gehouden. Bij postcode check geen storing bekend, als je doorklikte op internet en tv heel grappig wel een storing aangegeven. Weer gebeld en meldden doodleuk maar u kunt toch ook itv kijken.... Nee want die loopt ook vast. Nu vanavond weer gecontroleerd en staat nu storing die verwacht wordt op 3 april te zijn opgelost..... Grrrrrr. En als je probeert een claim neer te leggen.... Dan is er geen storing bekend waardoor je niet verder kunt. Wat is dit nu voor knakenservie bij KPN???? Heb elke avond modem gereset, decoder gereset, modem online gereset, overige netwerkkabels verwijderd.... Ik weet het niet meer. En nu ligt internet er ook nog uit. 

Heeft iemand idee hoe ik dit nu opgelost krijg en KPN me eens gaat compenseren voor die prutsservice van ze??? 

 

Ze bedoelen dat je ook online kunt kijken zonder decoder. Altijd handig met defecte decoder. 

Laptop via http://tv.kpn.com , via hdmi weer op tv te kijken. 

Via de kpn tv app in telefoon danwel tablet. Te casten naar tv (moet je wel chromecast hebben; Laptop aansluiten is handiger)

Last but not least is de kpn tv app in smart-tv's vanaf 2018 van Samsung, LG, en toestellen met Android-TV als van Sony, Philips, Hisense en andere. 

Sterkte met de storing. 


Hallo @Wilco77, welkom! Dat wordt er inderdaad bedoeld. Hoe staat het er nu voor? Werkt je internet/tv al weer? Je kunt in dit soort gevallen inderdaad het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kijken direct met je mee en nemen, indien nodig, actie. Als het stappenplan voor verbinding met de zender verbroken niet werkt, dan is een belletje de volgende stap. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.Â