Skip to main content

Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan geen film of video kijken. Video momenteel niet beschikbaar krijg ik alleen te zien op een zwart scherm.

Hoi @Airien54 . Welkom op het forum.

Ik doe de aanname dat we het hier over de itv app van KPN hebben? Of wat voor netwerk zit jij daar? Is dat mobiel of wifi? Heb je de app ook opnieuw proberen te installeren?


Erwin ik heb de app ook opnieuw geïnstalleerd op mijn tablet via wifi. Ook op het netwerk van KPN via de data van mijn eigen mobiel. Werkt allemaal niet. 


Heb je ook een telefoon bij je? Zo ja, kun je daar de app op installeren. Werkt het daar wel mee?

Doet de app het in Nederland goed?  Weet je met welke provider je daar verbonden bent?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Sommige zenders doen het niet in de itv app zodra ik van huis ben. Ook bepaalde opnamen kan ik niet kijken, zelfs niet in mijn eigen netwerk thuis. Ik ben de hele week van huis en kijk graag series die ik dan opneem. Alleen kijken wordt een probleem.


Een aantal zenders, zoals de Duitse zenders, zijn sowieso niet via de app te kijken omdat KPN daarvoor geen rechten verkregen heeft.

Daarnaast zijn er een aantal zenders die om dezelfde reden niet buitenshuis gekeken kunnen worden.

 

Tevens zijn opnames van HD-"Glas" zenders (661 t/m 670) niet via de iTV app terug te kijken.


Ok. Dat is duidelijk. Alleen de opnames die ik wil terug kijken zijn opgenomen van BBC-FIRST en die zit op kanaal 25. Ik kan die wel kijken als ik in het buitenland ben, maar niet de opnames en dat vind ik vreemd.

Jammer dat KPN van diverse zenders geen toestemming heeft om die ook elders via de app te kijken zoals de BBC 1 en 2. Bij de concurrent (ziggo) kan dat wel namelijk. Niet dat ik er over peinst om over te stappen, maar is wel jammer.


@gingersnap : het kan zijn dat we wel de rechten hebben om het in het buitenland te bekijken maar niet om de opnames van die zender daar te bekijken. Het is voor ons helaas ook niet altijd precies in te zien welke afspraken er met een aanbieder zijn gemaakt.