Skip to main content

De begin website wil niet laden. Er komt alleen een zwart scherm met dat laatrondje, maar verder dan dat komt het niet. Itv zit wel gewoon in het abonnement en andere websites laden wel direct.

 

Zelfde in Firefox (onder W 10). Moet steeds cookies mbt tv.kpn.com wissen en dan werkt het weer even. Maar zenderwissel geeft dan alweer foutmelding.


Hi @itvj5, welkom. Welke browser gebruik jij? En welke versie? Zou je eens een andere browser kunnen testen? Het lijkt een heel wispelturig probleem wat het analyseren wat lastig maakt merk ik. Ik hoor graag van je.


Ik blijf het echt apart vinden, ik heb zelf een iMac en daar werkt het gewoon goed:

Google Chrome:

 

Safari:

Ik heb dus totaal geen problemen er mee, het is voor mij echt een raadsel @Paul_ en @PeterG :thinking:

@itvj5 heb je de cookies (geschiedenis) eens verwijderd?


In Google Chrome (en Edge) lijkt het hier normaal te werken inderdaad, @Dennis Schreve .

Echter in Firefox geeft ie steeds “Sorry er ging iets fout". Dan moet ik 'm wegklikken en eerst de cookies wissen en de site opnieuw openen. Dan kan ik 'm weer éénmalig gebruiken… Maar ohwee als ik van zender wissel. :tired_face: Dan is ‘t direct weer foute boel. Héél irritant.

M'n computer is Windows 10.


Hi @itvj5, welkom. Welke browser gebruik jij? En welke versie? 

 

Topicstarter geeft aan dat er Safari :green_apple: wordt gebruikt. @Dennis Schreve heeft het wel werkend in Safari (Apple rules…. :sunglasses: ), dus dan is de versie inderdaad belangrijk.

@itvj5 Gebruik jij Catalina? Heb je alle updates van Safari gedraaid?  


@itvj5 heb je deze versie:

En de allernieuwste versie van Safari? 🤔


Hi @itvj5, welkom. Welke browser gebruik jij? En welke versie? 

Topicstarter geeft aan dat er Safari :green_apple: wordt gebruikt. 

Whoops. Soms vergeet ik de titel goed te lezen blijkbaar.

Ik ben overigens in gesprek met de developers, maar het analyseren/reproduceren blijft lastig voor hen, en voor ons. 


Gebruik je wel https://tv.kpn.com ?

En Safari versie 13.0.5 ?
Werkt dus hier ook prima op macOS Catalina 10.15.3

 

En waarom gooi ik nu mijn koffie om?…...


En waarom gooi ik nu mijn koffie om?…...

😂 foto??? 🤣


Dit probleem is NIET opgelost. Kan hier naar gekeken worden?

Kort en goed :

Op Chrome werkt alles prima. Als je dezelfde link in Safari plakt dan krijg je inderdaad een view te zien met de programma details, maar als je daadwerkelijk gaat kijken naar het programma dan verschijnt er een zwart scherm en hoor je alleen het geluid.

Dit zal mogelijk wel te maken hebben met Apple fanatics die de DRM te ver hebben doorgevoerd.

Dit is dus niet opgelost, maar ik zie hier helemaal geen verder informatie, laat staan hoe het dan opgelost zou moeten worden.


Willen jullie hier alsnog naar kijken?

MacOS : Catalina 10.15.6
Safari : Versie 13.1.2 (15609.3.5.1.3)


Op MacOS Big Sur versie 11.0 Bèta met Safari versie 14.01 geen probleem.
Dus zolang ff Chrome gebruiken tot de publieke MacOS Big Sur er is?

Zal niet zo lang meer duren denk ik.


Op MacOS Big Sur versie 11.0 Bèta met Safari versie 14.01 geen probleem.
Dus zolang ff Chrome gebruiken tot de publieke MacOS Big Sur er is?

Zal niet zo lang meer duren denk ik.


Het zal wel moeten he? Probleem is dat Chrome een ongelofelijke memory/cpu-hogger is. Dus die gebruik ik liever niet voor dit soort video-activiteiten.

Maar goed; als het gewoon wachten is dan doen we dat!