Skip to main content

Ik zie bij dit topic vergelijkbare problemen, alleen is die bij mij weer net ietsje anders. KPN itv werkt tot vorige week perfect op mijn Asus Chromebook. Nu spring het scherm op zwart. Wat kan hier zo ineens de oorzaak van zijn?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Voor de duidelijkheid, ik gebruikte tot nu toe gewoon de webbrowser omdat de app installeren niet lukt.

 


Er is bij mijn weten ook geen app voor een laptop.

Werkt het niet met tv.kpn.com in Google Chrome? Wis eens ALLE kpn.com cookies! Die gooiden bij mij laatst, ook in G.Chr., roet in het eten.


Dag Peter, 

Dank je voor deze tip. Ik heb de cookies verwijderd maar er verandert niets. Ik ga verder zoeken naar de oplossing.

Groet Frits


Hi Frits, met de gewone browser bedoel je Google Chrome neem ik aan? Zie je dan helemaal niets behalve een zwart scherm? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van https://tv.kpn.com/?


Dag Alex,

Of het aan je verzoek om een printscreen ligt, weet ik niet. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit kennelijk. Ik opende KPN itv en verhip, geen zwart scherm meer maar een normaal functionerend beeld met tv-gids,nu populair, opgenomen et cetera. Mogelijk dat de tip van Peter (zie hierboven) over de KPN-cookies toch met enige vertraging heeft geholpen. Een andere verklaring moet ik je schuldig blijven. Iedereen bij deze bedankt voor alle hulp,

groet Frits


Ha! Toevallig inderdaad, maar wel fijn dat het nu weer werkt. 

Graag gedaan uiteraard.