Skip to main content

Het WK 2022 is begonnen en ik zou zo nu en dan wel een wedstrijdje willen kijken. Maar helaas, de iTV app werkt ook voor mij niet op de browser. Ik heb zowel Microsoft Edge als Chrome geprobeerd. Heb cookies verwijderd. En ik heb een Experiabox met de wifipunten van KPN zelf. Deze heeft een KPN monteur geinstalleerd. 

 

Heb ook gekeken naar “SESSIONS/”

Mijn ID is:  X-Avs-Transactionid: 3ec40288-22fb-93bd-28f6-7ff77f01f3b1

Verder viel mij de rode foutmelding mij op. Als ik die open, zie ik het volgende:

 

Sorry, maar klanten willen toch gewoon simpel kunnen kijken? Wat een gedoe en omslachtig allemaal. Hier snapt toch niemand wat van. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Goedemorgen @chrisfennema,

De laatste keer dat ik een 403 voorbij zag komen had dit van doen met een VPN verbinding. Kan het zijn dat er 1 gebruikt wordt? Indien ja, doet de app het wel wanneer deze uit staat?


Ik denk inmiddels ook dat het aan de VPN ligt die op mijn werklaptop geïnstalleerd is. Want op mijn prive laptop werkt het wel gewoon. Maar als ik thuis werk en niet op de VPN zit, krijg ik alsnog de foutmelding


Maar als ik thuis werk en niet op de VPN zit, krijg ik alsnog de foutmelding

Weet je zeker dat thuis die VPN verbinding niet ook geactiveerd is?


Nee dat weet ik niet zeker. Ik ben niet verbonden, maar zal vast op de achtergrond draaien. Geen idee


Ga eens naar https://www.whatismyip.com. Zie je dan jouw publieke IP adres van KPN of een ander IP adres?