Skip to main content
Sinds de update enige tijd geleden van KPN Interactieve tv er is probeer ik deze te installeren op mijn Samsung Galaxy Tab10 Smt 580. De app laat zich niet meer installeren. Tot voor enige weken had ik een vlekkeloos werkende app op deze tablet en nu heb ik alleen op mijn Samsung J5telefoon een werkende app. TV kijken in het buitenland is dan niet leuk meer op zo'n klein beeldje. Wat moet ik doen om die app te downloaden. Het rondje van GooglePlay blijft maar draaien en wacht op downloaden.



Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom @Framakis! Als het rondje van Google Play blijft draaien denk ik niet dat wij daar echt iets aan kunnen doen 😞 Ben je nu in het buitenland? Heb je daar wel een goede internetverbinding? Je kunt stap 2 (Clear the Google Play Store cache) misschien eens proberen op Google Play Store not working? Here's how to fix it | AndroidPIT
Het installeren van de app is gelukt door de fabrieksinstellingen van googleplaystore te herstellen. De updates van Google verstoren dus blijkbaar het gebruik van deze app op mijn tablet. Ik kan weer gebruik maken van KPNiTV!
Super! Blij dat het is opgelost 👍

Reageer